Thursday 3 May 2007

Elmúlt a vihar...

Egész délelőtt zuhogott ugyan, de már vége... És ilyenkor olyan klassz! Persze jobb volna, ha a napocska is kisütött volna egyből, de arra még várni kell kicsit... Viszont újra látszik a kikötő és a madárkák megint vígan dalolásznak! (Az egyik épp itt, az ablakom alatt, de mire odaértem, hogy megörökítsem, elmenekült! :o)) A délelőttöm egy részét vasalással meg főzéssel töltöttem itthon, aztán újra "összekapcsolódtam - virtuálisan - a NagyVilággal", és kaptam egy Ausztráliában élő rokonomtól egy webcímet, ahonnan - ha éjjel unatkozom - leshetem a kangaroo-land partjait, strandjait (webcamokon keresztül!) Gondoltam megadom Nektek is, hátha érdekel valakit: www.coastalwatch.com Remélem jól írtam... Ajánlom a következők megtekintését: Noosa, Surfers Paradise és Sydney Harbour, de persze rengeteg lehetőség közül választhattok... :o) (Közben sül a kenyerünk... :o) Remélem jó lesz, nem lesz sótlan, mint a múltkor... Háttérben Cserháti szól... Kintről a citromfák illata árad be... Nagyon klassz illat! Aki nem érezte még, az nem tudja, miről maradt le és pótolja be mielőbb!!! Én egy szörnyre hasonlítok épp, mert ma meg sem fésülködtem még... Csak, hogy érzékeljétek a szitut... :o)) Délután tanulnom kellene, mert megint elmegy egy nap és nem nyitottam ki egy könyvet sem... Jaj, már annyira várom, hogy túllegyek rajta és végre azt olvashassak, amihez kedvem van... :o( Majd a nyáron! Egyelőre pusza! Majd jövök!

No comments: