Friday 4 May 2007

Névnapom van, vagy mi??? :o)

Mivel már napok óta esik az eső, nem vagyok valami ünnepelős hangulatban, de attól még ma van a névnapom... :o) Ezúton szeretném még egyszer megköszönni mindenkinek aki ma ilyen vagy olyan módon felköszöntött... Köszi! :o) Mivel későn jöttem meg a cityből, ahol tolmácsolni voltam, így már sem erőm sem kedvem nincs ma bárhova is elmenni vacsizni, de holnap ezt a hiányt is pótoljuk! (Holnap ugyan esküvőre megyünk délután, de csak a templomi részre, aztán ha már úgy is ki leszünk csípve, elmegyünk valahová megünnepelni a mai napomat egy romantikus vacsira...) Nem mintha itt nagy dolog lenne egy névnap... Egyáltalán nem az, de attól még ünneplünk, ha már van alkalom, sőt! Kimondottan lesni kell az alkalmakat, amikor valamit meg lehet ünnepelni, mert ettől szép az élet, nem? :o) Egyet viszont nem bánok (mert zuhogott is, amit viszont bánok....), hogy ráakadtam egy számomra új kávézóra, ami nagyon de nagyon bejön!!! Klassz helyen van és nagyon ötletes! Asszem ide visszajáró vendég leszek, ha jobb lesz az idő... :o) Képekkel is illusztrálom, hogy lássátok: nem túlzok! :o)
Hívtak ma anyuék is, meg a mamámék, írtak sokan az iwiw-en és sms-ben is... Mégis csak szeretnek! :o)
Hmmm... Olvastam az Ági blogjában, hogy egész héten virágfesztivál van a Diokleciánus Palotában... Vajon odaérek még megnézni??? Mindig későn, vagy az utolsó pillanatban értesülök, hogy valami zajlik és vagy lekésem vagy kapkodok... Ezúttal nyitva tartom a szemeimet!!! :o)
Betty barátnőmtől tudtam meg azt is, hogy van tengeri akvárium is a cityben!!! Ezt sem láttam még!!! Ááááááá!!!!!! Bizony sok mindent be kell még pótolnom és igenis tudatosan szervezni az életünket, sokat kirándulni és élvezni az életet!!! "Harmóniában a természettel!" - hogy Ervin blogját és mottóját idézzem! :o) Az enyémbe is igyekszem csupa pozitív dolgot írni, de persze mindez attól függ, hogyan alakulnak az eljövendő napok... Reméljük naposabban! :o)

No comments: