Wednesday 16 January 2008

Jobb hirek...

...Eloszor is koszonjuk szepen mindenkinek a vigasztalo kedves szavakat... Tudom, hogy nehez ilyenkor barmit is mondani, legalabbis en mindig bajban vagyok ezzel... De nagyon koszonjuk mindenkinek!
Este fel 9 van... Nemreg ertunk haza a varosbol, ahova delutan elvittuk a nagy cicat egy jo nevu allatorvoshoz (nem a bunko nohoz!), aki megvizsgalta es azt mondta, hogy eddig egeszsegesnek tunik, de tartsuk megfigyeles alatt a napokban es amint valami furat eszlelunk, azonnal hozzuk! Oltast nem kaphat meg, amig meg nem gyozodunk rola, hogy tenyleg jol van es kigyogyult a megfazasbol is (ami miatt nemreg gyogyszereztuk...) Szep macska kulonben! Ma en sem lattam semmi furcsat rajta, ugyhogy -"lekopogom"-remeljuk, hogy megmarad nekunk, bar igy is rossz belegondolni, hogy semmi sem tart orokke...
Eredeti tervek szerint ma talalkoztam volna a Bettyvel delutan, miutan vegzek a kozmetikusnal, na de sajnos muszaj volt programot valtoztatni a cica miatt meg a lelkiismeretunk miatt, mert azt sosem bocsatanam meg magamnak, ha baja lenne es tudom, hogy talan tehettunk volna valamit, de nem tettunk... Igaz, Rudi mondta, hogy menjek csak, o elviszi a cicat dokihoz egyedul, de tudtam milyen, hisz nem egyszer voltunk mar autozni es ha en nem fogom az olemben, nyugtalan es a fejere ugralna meg ne adj Isten a labai ala es meg ki tudja mekkora baj lehetne ebbol... (Kopp-kopp) Igy a napi program ugy alakult, hogy delben Rudi hazajott ebedelni, en reggel vasaltam es mostam, voltam kint a sirnal meggyujtani egy mecsest (persze sirtam megint, de hat mostanra mar sokkal nyugodtabb vagyok, mondhatni: belenyugvoban vagyunk a megvaltoztathatatlanba...) :o( Eloszor a kozmetikaba mentunk, cica addig aludt az autoban, Rudi meg ujfent elvezhette mazohizmusom latvanyat (mert gyantaztattam...) Azert irom, hogy ismet, mert nehany napja a vervetelnel kinoztattam magam, ma meg gyantaztatasnal es megsugom, hogy jovo hetfon ismet vervetel var, raadasul 4-szer egy nap!!! Eloszor ehgyomorra, aztan 30, 60 es 120 perc mulva a 70g cukros szirup megivasa utan... Jo kis neve van a vizsgalatnak: terheleses cukorvizsgalat! :o) Inkabb ugy hivnam: undorito gyomorkinzas! Ugyanaznap delutanra is szerveztunk magunknak 1-1 orvost es szerencsere ugy terveztunk idopontot kerni (es kaptunk is!), hogy egy idoben legyen, ha mar egy epuleten belul van, hogy ne kelljen ketszer idot "pocsekolni" egy hely miatt! :o) A multkori vereredmenyemet masnap elkuldtek emailben, ugyhogy arrol is ejtunk hetfon nehany szot a dokikkal, hogy kepben legyek en laikus tulajdonosa is eme papirnak, hogy tudjam mi fan terem es merre tovabb...
Neztunk ma a Bricoban laminatot is a szobakba, de mivel elotte bevasaroltunk (elelem...), hat laminatot ma sem vettunk, mert nem fert volna be. Majd hetfon! :o)
Rudi holnaptol szabin van! :o) Ugyhogy a hetveget meg atpihenjuk, aztan hetfon dokizunk, keddtol meg indul (vagyis folytatodik) a lakasfelujitas!
Hat ennyit mara marol meg a jovo heti tervekrol... Most vacsizunk es alvas, mert ez a het tenyleg nagyon-nagyon nehez volt! (Tudom, hogy tartozom a hazassagi felkeszito tanfolyam reszleteivel! Holnap igyekszem "kivesezni" a temat! Turelem! :o))

1 comment:

Reni said...

Nagyon sajnálom ami a cicával történt!Drukolok,hogy a másiknak ne legyen semmi baja!
Szorítok az újabb vérvételhez!Ügyes legyél!
És előre lakásfelújításban!