Wednesday 30 January 2008

Vegetari-janossa alakulunk! :o)



...A mai nap is elegge mozgalmasra sikeredett, vagyis inkabb ugy mondom: hazon kivuli lett ismet! Bar most februar 5-ig semmi nincs, ami miatt megint be kellene menni a varosba (kiveve holnap egy mozi, de ez meg hangulatfuggo, majd meglatjuk megyunk-e vagy megsem... Azert uncsi meg faraszto am ez az allando autokazas...), ugyhogy februar 5-ig van meg vissza nehany nap, amiket szeretnenk jol kihasznalni, hogy haladjunk a lakassal is...
Ma is dokiztunk mindketten, de hala Istennek a Rudinal semmi komolyat nem talaltak az ultrahanggal (mondjuk most nincs is bedagadva, de majd akkor ha ujra elojon, muszaj lesz megint gyorsan UH-zni...) Nekem is meglett ma a punkcio eredmenyem, amibol ezuttal egy kukkot sem ertettem, de szerencsere volt keznel egy szabad doki, aki elmagyarazott mindent (semmi komoly allitolag!), es februar 5-re feliratkoztam endokrinologushoz, aki majd megkukkolja az osszes papiromat, ultrahang kepet meg a verveteli eredmenyeket es talan akkor mar vegre kiderul, hogy mi van...
A nap fenypontja viszont az volt, hogy talaltunk meg egy makrobiotikus, organikus, vega elelmiszerboltot (fura, eddig egyet sem tudtam,most meg egy het alatt kettot is felleltunk!) :o) Igazabol ettermet kerestunk, mert mint tudjatok, egy ideje ismet maskepp taplalkozunk, egeszsegesebben es husmentesen... Hat talaltunk azt is! :o) Egy "NATURAL" nevu vegetarianus, Zen hangulatu ettermet talaltunk, ahol olyan finit ebedeltunk, hogy azt nem lehet csak igy leirni, mert meg kell inkabb kostolni! Uj izek, nem a megszokott, zsiros, csopogos egeszsegtelen kajak, hanem minden teljesen organikus, vegetarianus, egy szoval: isteni!!! :o) (Gondolom a foto onmagaert beszel, de amit megjegyeztem az a rantott tofu, a tobbi meg szinten valami nagyon egeszseges, de most senkit nem farasztok vele feleslegesen, mert igazabol magam is alig birtam megjegyezni, annyi uj es meg ismeretlen nevvel talalkoztam ma... :o) A hangszorokbol lagy, meditacios zene szolt, amitol mi vagy 1,5 oran at ebedeltunk es ebedeltunk es ebedeltunk, mert itt nem lehetett Fast Food-ozni, ha ilyesmi szolt a hatterben... Elveztunk minden egyes falatot!!! :o) Szerveznek itt nem is dragan fozesi tanfolyamot, hogy az "ember-lanya" (vagy fia...) tudja mibol miket lehet kesziteni es mit hogyan kell kezelni, tarolni... Ugy gondoltam ezt megcsinalom en is! :o) Hogy mikor, az meg kerdeses, de be fogok iratkozni, kivancsisagbol! Igaz, tudok sok mindent mar, de azert ma tapasztaltam, hogy megsem mindent! :o)
Az ebed nagyon fini volt es alig birtam megenni, de azert vettunk meg 2 szelet bio-tortat elvitelre, ami tofukremes es nem tartalmaz cukrot meg egeszsegtelen osszetevoket, megis nagyon fincsi volt (epp az elobb nyomtam be, ez lett a mai vacsoram, meg 2 narancs)...
Amugy osszesegeben jol vagyunk, Rudi javul, hatnak a gyogyszerek, meg a gyogyteak, novenyi cseppek, kombucha gomba... En is jol vagyok, motivalt, lelkes es mar tele vagyok lakberendezesi tervekkel, csak hat sajnos a betegeskedeseink miatt ez most kicsit hatterbe szorult es ki vagyunk csuszva az idobol... Na de ami kesik, nem mulik! :o)

1 comment:

Reni said...

Jól néz ki ez a bio vega kaja!