Friday 7 March 2008

BMW bejegyzes... :o)

Ugy keszuljetek, hogy ez egy - a Ritam szavaival elve - BMW (Bele Minden Wacak) bejegyzes lesz, mert most ezer dolog van a fejemben amik egymastol altalaban fuggetlenek, de ihletem van megirni mindet! :o)
...Ma van az elso nap, hogy a ferjem ujra munkaba ment hosszu hetes tappenz majd szabadsag utan... Kicsit fura volt, hogy nincs kihez szolni, ugyhogy beengedtem a macskat... :o) Na de azert a lakasnak hattal gepezes kozben azert egyszer hatrakerdeztem ketszer ugyanazt, de nem jott valasz es leesett egybol, hogy "Ja, nincs is itthon..." :o) Majd visszaszokunk a regire, csak par nap kerdese... :o)
Azert kicsit jo volt ujra egyedul lenni... :o) Mar elszoktam tole, de hamar bele lehet jonni... Eloszor is kihasznaltam a reggelt meg a delelotti orakat egy kis kozmetikazasra: lezuhanyoztam, jol leborradiroztam magam, aztan jott az arcradir, arcpakolas, 10 perc utan lemosas, utana tonik, 10 perc szunet utan hidratalo krem... :o) Nagy felindulasomban meg labujjkormoket is akartam lakkozni, na de azert nem estem tulzasokba, hamar lebeszeltem magam rola, hiszen annak ebben az esos, komor, szurke es ujra huvos idoben meg semmi ertelme nem lenne...
...Valaszoltam nyugiban nehany e-mailre, irtam kezzel-irott levelet is (kettot), aztan elkezdtem megirogatni par darab husveti lapot, mert mire korulnezek, mar itt is lesz a Nyuszi es azert innen meg ido, mire odaer a messzibe! :o)
...Szilassal is kontaktoltunk kemeny 2!!! percet kb., mert nalam zajlott a delelott es epp indultam a "szepsegszalonba" amikor jelentkezett, Nala pedig mar este volt ugyanekkor, es a Da Vinci kodot keszultek nezni baratokkal, ugyhogy hagytuk is a temat masik napra! :o) Egy dolog viszont megegyezett: nalunk is es naluk is (a Fold masik felen) zuhog az eso mar 2 napja! (Itt 2 napja, ott nem tudom...) :o) Nem eleg, hogy zuhog, de akkora viharok vannak es havazas a hegyekben, hogy a TV-ben tegnap az osszes hirado ezzel kezdte, hogy itt meg itt, ilyen meg ilyen karokat okozott a havazas meg a szelvihar! Azert tegnap elott ejjel komoly volt a tema, mi is felugrottunk nehanyszor es rohantunk a haz osszes ablakahoz ki tudja hanyadszorra ellenorizni, hogy minden rendben van-e... Az autopalyat le is zartak nehany szakaszon, fokent a volgyek feletti oriasi viaduktoknal kellett az elkerulon menni... Na de ez a havazas!!! Dobbenet, hova halad ez a klima!!! Mar ki is bujtak a viragok es viragoznak a fak, erre egyik naprol a masikra: zutty - es minusz 25 fok! :o( Marmint annyival kevesebb, mint amennyi epp volt nemreg...
...Anitam, a kis "csavargo" :o) pedig vasarnap ujra hazamegy ugyintezni, no nem onszantabol, hanem muszajbol, de nagyon remelem, hogy szep ido lesz addigra vagy legalabbis szel meg ho nem lesz a hegyekben! Meg van ket napom kigondolni, hogy kell-e valami otthonrol vagy nem, de egyelore igazan csak Anyukamnak tudnek orulni, de o ugysem jon, mert mar nem is szeret... :o( Na neeeeem!!! Vicc volt!!! :o) Semmi baja velem, de biztos dolgozik ezerrel, ugyhogy most nem is kenyszeritem ra semmire, hiszen sitty-sutty itt a majus es erkezunk mi egy kis vizitre!!! :o)
...Kulonben a hegyek, amiket emlegetek, azok a hatarvonal a kontinentalis resz meg a mediterran resz kozott, ugyhogy hazafele mindig szoktunk fogadni a Rudival, hogy vajon hany fok van a majd 6 km-es alagut tulso vegen! :o) Jo kis szorakozas es hihetetlen kulonbsegek szoktak lenni!!! :o)
...Ma olvastam az aszpartamrol reszletesen... El is kuldtem az errol szolo e-mail nehanyatoknak, hadd tudja meg a vilag, hogy mikkel mergeznek minket!!! En mar jo ideje azert igyekszem odafigyelni ra, de neha becsuszik egy-egy Orbit rago pedig a ragokban foleg van belole boven!!! :o( Aki nem olvasta meg, ajanlom a Lenkei dokinak a Cenzurazott egeszseg cimu konyvet! Nagyon jo es orulok, hogy vegre valaki ki is mondja ezeket a nagy titkokat, amiket jogunkban all tudni!
...Mar 3 ora elmult, kozben a nagy munkasemberem is hazaert, ebedeltunk is, aztan lassan indulunk fel folytatni a melot a lakasban... :o) Kint meg mindig zuhog... Most voltam fent kattintani mutatoba nehany esos kepet, ha mar nincs tul sok hirem ma... A lakassal kapcsolatban nem tudom irtam-e, hogy ugy dontottem, hogy minden kepet amik a falakon lesznek magam fogok kesziteni, ugyhogy majd ahogy keszulnek, teszek is fel beloluk mutiba ide! :o) Tervezek mandalakat csinalni amik majd a mi szobankat diszitik, meg aboriginal pontokbol allo muveket is, amik tokre tetszenek es ugy tervezem lekoppintok egyet-egyet :o) vagy csak otletet lopok a nagyoktol! :o)
...Holnap van nonap... Erdekes, hogy nem is emlekszem, hogy ez itt er vagy nem er, van-e ilyenjuk vagy inkabb nem kenyeztetik el a noket errefele holmi NO-nappal! :o) Szerintem nekem sem lesz, csak ha szolok, hogy "Hekas! Megint jarna nekem egy kis meglepi!", de a szulinapom utan nem sokkal mar nem fer, hogy mindig csak engem kell unnepelni valamivel, ugyhogy inkabb csak csendesen nosztalgiazok az altalanos isirol, amikor a fiuktol kaptunk csokit meg hoviragot... :o)
Na, megyek... Meg becsatolok 3 kepet, hogy ne legyen ilyen ures a szoveg es huzunk fel dolgozni... Az elso ket kep az esos kepek, a harmadik meg az idei husveti szalvetank, amin a Rudi (vagyis a Nyuszi) epp bezabalt 2 jokora tojast es elterult, mint Alfoldon a furulyaszo! :o)

No comments: