Sunday 9 March 2008

Egesz nap gipszeltunk :o(

Meg hogy nonap... :o( Na, iden aztan jo kis nonap volt... Mondjuk a gratula nem maradt el, meg anyuekkal is beszeltunk vegre tegnap, ma meg a mamaekkal es a papa is gratulalt, de a "szokasos" unneples az iden elmaradt... :o( Meg az apukam is megjegyezte tegnap, hogy "Na es nem mentek etterembe? Mert szoktatok ilyenkor, nem?" Na, hat tegnap sajnos nem, de reggel meg tervben volt, hogy majd ma! :o) Mar felig el is hittem, mire aztan reggeli kozben arra a "kozos" (mert Rudi mondta, en meg bologattam...) elhatarozasra jutottunk, hogy inkabb folytassuk a tegnap elokeszitett munkat es haladjunk a lakassal - Nonap alkalmabol... Ugyhogy szepen felmentunk reggel es bekevertuk uj erovel az elso adag gipsz-palacsintat!!! :o) (Ez az egesz keveres, "lisztezes" olyan egesz szigetre valo palacsintasutes-erzest okozott, de hamar rajottunk, hogy sajnos ebbol nem eszunk...) Tegnap behaloztuk az osszes rest, ahol osszeer egy-egy darab tabla a falon meg a plafonokon, ma meg kovetkezett a gletteles... Nagy naivan azt hittem, hogy ez egy pitianer dolog lesz es ma aztan nem fogunk elfaradni, de tevedesben voltam... Gyorsan rajottem, hogy ez nem kis feladat, amit mara kiosztott nekunk a Big Brother! Rudi intezte a resek gletteleset, en meg az osszes letezo szog lyukat es bizony van beloluk boven(holnap megszamolom!) es ha meg mindig nem ajultatok el, meg azt is hozzateszem, hogy minden lyukat haromszor!!! Na de, hogy ne legyen olyan uncsi nem alltam neki egybol elolrol, ahogy vegeztem egy helyseggel, hanem eloszor begipszeltem az osszes lyukat az egyik szoba plafonjan meg a falakon, aztan a tobbiben szep sorban es mikor minden "atfutottam" egyszer, jott a second hand, meg ra a harmadik is!!! Kesz vagyok! Total! Nem tudom, hogy a nyakam faj-e jobban a felfele nezestol vagy a kezem, a ranyomastol (mert azert szepen le is kell am huzni azt a gipszet, hogy ne kelljen majd annyit csiszolni, mert meg az is lesz am!!!) Vegyetek megtiszteltetesnek, hogy meg ma megirom a sztorit, mert tenyleg szarra forgattam a jobb csuklomat ma, de nem tudok epp mit kezdeni magammal most, hogy lejottunk es letusoltam, de kozben fo a barna rizs vacsira, ugyhogy gondoltam, addig irok, mert ha lefexem mar nem kelek fel ma, az tuti! Szerintem ma lyukakkal fogok almodni, mar igy is gipszet latok, ha egy pillanatra becsukom a szemem pihentetni... :o( Es a legszebb az egeszben, hogy mindez folytatodik holnap! (Szerencsere delutan, mert delelott munkaban van a joemberem vegre, en meg addig befejezem a Husveti lapok megirasat es vegzek egy kis vasalast!) Vasalas! Jaj, de varom! Komolyan mondom, barmit bevallalnek, amit a legjobban utalok is csinalni, meg azt is, csak valtana fel valaki egy orara gipszeles kozben!!! Nem volt eleg, hogy egesz nap meloztunk es lerohad a kezunk, olyan szaraz lett, meg a vegen a lecsopogtetett gipsz-siraly kakat is fel kellett mosnom (vagyis lekapirgalnom elso korben s csak aztan lemosni) a padlorol es mar csak sugva merek hulyet csinalni magunkbol es kozolni, hogy vettunk am ennek elkerulese vegett oriasi fedofoliat, ami lapul a tobbi szerszam kozt es csak delutan gondol egyet es jut az eszunkbe!!!) Szoval ma igy jartunk... Azert egyszer leszoktem a fenykepezogepert, mert nem hagynam ki semmi aron, hogy pont ezt a kemeny fazist ne orokitsuk meg, no es ugye kell a bizonyitek, ha majd a gyerekunk szemtelenkedik meg tudjuk neki mutatni, hogy "Anya-Apa vert izzadtak, hogy legyen szep otthonotok, Ti meg ilyen hulyesegekkel gyilkoltok minket, hogy piercing meg tetko!!!???"
Temat valtok... Ma vegre irt az uncsitesom is! :o) Kuldott nehany kepet is a kis unokaoccsunkrol, aki mar visszabeszel allitolag, de nagyon cuki es alig varjuk, hogy lassuk ujra!!! Mutiba ideteszek egy darabot a gyermekebol, mert ahogy a kepen kinez, az embernek olyan erzese tamad, hogy azonnal rakuldi az anyjara a gyamugyiseket! A kep cime: "Rabszolgasors!" :o) Mintha csak azt mondana: "Mar megint nekem kell foznom..." :o(
...Husveti lapokrol egy par szo: konyorogve kerem a zuramat (legalabb negyszer...), hogy hozzon maaaaaar a postarol valami szep husveti lapokat, mert lassan ido van es a vegen meg azt is elfelejtem (mint ahogy a tavaszi nagytakaritast szandekozom titokban...), erre tegnap vegre hozott! 10 db-ot (15-ot kertem...), ezek kozt csak 2 fele van 8-2 aranyban, de a hab a tortan, hogy mindegyikre ranyalt egy belyeget (ami nem szerepelt az eredeti keresem kozt, de persze jogosan tiltakozott amikor raszoltam ezert, mert tenyleg nem mondtam, hogy nem kell belyeg, na de azt sem, hogy kell, tehat o ugy erezte kell...) :o) Igy kuldjetek ferjet kepeslapert! Megteszi kb. amire kertem, de egyben jol at is tervezi az eredeti: levelet is mellekelo szandekomat, mert most kenytelen vagyok senkinek nem irni semmit, csak elkuldeni igy a sima lapokat, mert mar rajtuk a belyeg: menthetetlenek! :o( Ugyhogy sorry, akinek igertem, hogy irok is melle es kuldok kepet... Ezuttal ezt az igeretemet nem kell komolyan venni, hala Rudinak, nala lehet reklamalni! Az Operencian tuli husveti udvozletunk, amit Szilaseknak szantunk Sydneybe szinten kesve fog erkezni, de sebaj! A szandek megvolt, barinom! :o) Asszem majd a szulinapi lapoddal egyutt fogod megkapni, de az sem rossz teljesitmeny! :o) A legjobb lett volna jo elore megvenni a szep lapokat a varosban, de amikor kerestem meg nem voltak, amikor meg voltak, mar mi nem voltunk ott, tehat nem kerestem... :o(
Azt hiszem keszen van a vacsorank... Titokban biztam benne, hogy majd felugrik a "kis furge es fitt" parom es szepen befejezi, de ugy latszik jobb dolga van: nez ki a fejebol egyenest a TV-re es szerintem o sem igazan van kepben, hogy hol is van es milyen nap van... Kikeszultunk ma rendesen... Ugyhogy megyek is... Csaaao!
U.I.: Az elso ket kep egy mai meg egy tegnapi naplemente (ebben a sorrendben), a kovetkezo 2 kep onmagaert beszel, az 5. pedig Adamka, a rabszolga-szakacs... :o)




No comments: