Saturday 5 April 2008

Katizas, avagy a boat showrol meg mas egyebrol...

Szombat van... Mielott belelendulunk a mai teendokbe, mindenkepp szerettem volna jelentkezni nehany sorral...
A tegnapi hajokazas az orkan ereju szel miatt elmaradt, de a Katiek (Jenciek avagy Szkatiek, mindegy!) megis eljottek, mert kiallitok lesznek a Boat Show-n, es elo kellett hozza kesziteni nehany dolgot... Most nezem a teletexten, hogy mara is figyelemfelkelto jelentest irnak erre, pedig a tengereszeti meteorologia weboldalan mara mar jobb idot josoltak... Remelem azert minden rendben lesz es atkerul a hajojuk a varosba, meg ha a hajokazos buliban mar sajnos nem tudok ma reszt venni, ugyhogy picit banom a tegnapi eros szelet... Azert igy is jo volt talalkozni egy kicsit a Katiekkal, setalgattunk, dumcsiztunk, beultunk ide-oda egy kicsit, aztan este meg vacsizni is elmentunk, amire Laca (Kati ferje) vegzett a munkajaval a kiallitason... Ketto fotora voltunk osszesen kepesek tegnap, mindkettot mutatom, sajnos eleg keson jutott eszembe, hogy hat nalam bizony van gep es terveztem, hogy megorokitem a talalkankat! Hat sikerult is, ket kepen...
A masik hir, amit meg nem irtam, hogy tegnap del korul megszuletett a masodik kiscica es SZEMTANUJA VOLTAM AZ ESEMENYEKNEK!!! :o) Az elso szopizott kozben, a mama-macska meg nehezebben vette a levegot es ugy csinalt, mintha szorulasa lenne, amikor nezem, bujik ki egy kis fej! :o) 10 perc mulva mar ki is pottyant a kis nyalkas picuri, ugyanolyan, mint az elso es amiota megszuletett veszekszenek, nyivakolnak, a nagymacs most aztan meglatja, milyen ketgyerekes anyanak lenni es mennyit fog aludni ejszaka! :o) Este amikor hazaertem, elso utam a garazson at vezetett es beneztem a dobozba, hogy mi ujsag a cicusokkal, erre nezem: nincs a masik pici!!! Jol meg is ijedtem, de csak becsuszott a mely karton legaljara, a Rudi osszes munkasruhaja mellett, a mamaja meg nagyon mondta a magaet macskanyelven, de eloszor azt gondoltam, hogy csak dicsekszik, hogy lett meg egy, mert biztos elfelejtette, hogy en tudom, hiszen lattam, ott voltam! :o) Aztan kiderult, hogy csak azt mondta, hogy segitsunk, mert egyedul nem birja kivenni... Rudi vette ki, remelem nem lesz baj belole, hogy megfogta kezzel... Ma reggel neztem, hogy minden rendben van-e, de mar at is koltoztette oket a porszivos dobozba, ami uresen allt, nem tudom miert jobb ott nekik lent, mint a nagy dobozban benn a meleg pokrocokon, de hat inkabb nem szolok bele, csak tudja miert vitte at oket oda...
Kozben eldontottem azt is, hogy mikor indulok haza! :o) Majd szolok, akinek kell, mert tenyleg elegge kell mindig agyalni, hogy melyik napra mit tervezzek, mert mindig gyorsan elmulik az ido... A het vegen, igerem, fogok meg irni nehany e-mailt, amelyben feldobnek par talalkozasi lehetoseget akiknek mar szoktam meg akinek igeretett tettem, hogy ezuttal ha torik, ha szakad, jovok! Fodraszhoz is szeretnek elmenni, egy picit vasarolni is es sokat, sokat, sokat csaladozni meg baratnozni!!!
Az ut elott pedig meg van egy par oldalas forditasi munkam, fogorvosom hetfon, Rudinak kontroll, venni par dolgot haza, megnezni a Boat Show-t (hajokiallitast), aminek ma van az elso napja es aprilis 13-ig tart! Laca szerzett nekunk 2 tisztelet-belepojegyet, amit ezuton is koszonunk szepen! :o)
Meg egy rovid hir az orszagbol: tegnap megerkezett George W. Bush az USA-bol :o) es miatta lezartak az egesz fovarost, nagy elokeszuletek voltak, tilos volt parkolni az uton, ahol el fog haladni, oriasi atszervezeseket kellett vegezni rengeteg embernek, egy Bush miatt... Nekem - mar bocs - de elegge nevetseges ez az egesz szitu... Aki gondolja, elitelhet erte, de akkor is rohogesben fogok kitorni, amikor meglatom a TV-ben ezt a figurat! (Most is epp elo kozvetites megy, Bush ugy ul, mint a buszpalyaudvaron, keresztbe logatott labbal es amig a mi orszagfonk beszedet tart, Gyuri bacsi jobbra-balra integet, bologat es kacsintgat... :o)) De jo neki! :o)

1 comment:

Unknown said...

Jöttem egy nagy nagy puszit dobni neked:-)cuppppppp örülök,hogy az estétek jól sikerült és te is tudtál találkozni a tesómmal:-)(jencivel)nem lehetett semmi a cica szülést végignézni...csókollak és vigyázz magatokra!Ja!Örülök,hogy jó helyen fogsz dolgozni és gratula!ZsuE