Saturday 24 May 2008

Beneteau fesztivalunk volt a cegnel! :o)

Hazaertem... :o) 23 ora 12 perc van, amikor ezt irom... :o) Nem, mintha annyira a toppon volnek fizikailag vagy szellemileg, egyaltalan nem... Voros nyuszkaszemem van es hulla faradt vagyok, de mivel most vagyok "lenduletben", gyorsan irok nehany sort a mai naprol...
Ma Beneteau Fesztival volt a kikotonkben, ami annyit jelent, hogy kiallitottunk par Beneteau hajonkat es vartunk sok-sok vendeget mindenfele prospektusokkal, ajanlatokkal, finom sutikkel, borral, ezzel-azzal... Mar tegnap elkezdodott a nagy keszulodes, ezert nem is irtam tegnap semmit, mert 20 ora is elmult, mire hazaertem... Dekoraltunk, a sracok hajokat sikaltak, pucoltak, glancoltak ezerrel, ma reggel folytatas kovetkezett, vendegeknek meg se hire, se hamva... :o( Vagyis voltak, oke, de kozel sem annyian, amennyire szamitottunk... Ettol fuggetlenul viszont mi egeszen jol elvoltunk a nap vege fele, meg ha elotte azert volt boven munkaja az egesz csapatnak... Ma ment ki 3 hajonk (mult szombaton 14!), tehat ma ebbol a szempontbol legalabb sokkal lazabb napunk volt... Holnap szabad vagyok, szerdan ugyszinten... :o)
Delutan, miutan letudtunk minden surgost es kotelezot, beultunk mi is a kikoto ettermenek teraszara, ahol a fiuk mar vartak rank... :o) Szegenyek, jo vorosek a napsutestol, mert csodaszep idonk volt ma, de latszott mindenkin, hogy mar nagyon faradtak... :o( Na, de sebaj, a lenyeg az csak most kovetkezett! :o) Leultunk hozzajuk es ekkor indult csak a mi fesztivalunk!!! :o)))) Volt boven rohoges, poenkodas, kolleganom nagy szakerto modon ugy csapolta nekem a sort a korsoba, hogy egy pillanat alatt folyt is ki a hab, a fiuk meg rohogtek, hogy Bozenkank sor helyett kapucsinot csinalt nekem... :o) Megismerkedtem sok uj emberrel is ma, tobbek kozott magyar partnerekkel es vendegekkel is... Este volt egy kozos vacsink, amin 20-an voltunk es a jo hangulat enyhen faradt de jokedvu fejekkel, folytatodott! Vacsira eloetelnek prosciuttot kaptunk meg sajtot, olajbogyokkal dekoralva nagy talcakon, ezt aztan elvittek es jottek a scampik (oriasiak voltak es isteni finomak, csak itt meg nem jutott eszembe, hogy nalam van fenykepezogep am!!) aztan jottek a husok sult krumplival talcakon, masik talcakon hal, salata, majd a vegere egy kis repetanak az ehesek kaptak meg zold tesztas scampis szoszost parmezannal, desszertkent meg a mellekelt kepen lathato oriasi talca gyumolcs jott!!! Huu, itt aztan ravetettem magam a lenyegre, mert ugye hust nem eszek, igy csak sult krumplit meg scampit ettem, a halbol nem sok volt, es mire hozzam jutott volna, mar nem jutott... :o( Na nem mintha annyira sajnalnam, mert itthon minden masnap hal van (hala aposnak es a lakasfelujitas kenyszerit is ra, hogy sporolas gyanant apos fele szerzemeny halakat egyunk, mint sokat koltsunk, amig tart ez a lakas-tema...) :o) A gyumolcsos talnal kaptam eszbe, hogy van nalam gep, igy a buli vegebol tudtam csak nehany kepet megorokiteni! :o) Azert ha megnezitek, erzekelheto, hogy jol elvoltunk... (A bejegyzes vegen majd idelinkelem...) :o) Leguritottam 2-szer fel liter csapolt sort is az este, aztan mire jott ertem a Rudi-Taxi fel 10-kor ujra etteremben vegeztuk, mert a dragam szegeny egesz delutan dolgozott a lakason munka utan es ehes volt, mint egy farkaskutya! :o( Igy abbeli remenyembol, hogy a fustos, elozenetol szetrobbano fejemet meg csak 3 pillanat valasztja el az agyikotol semmi sem lett, mert elmentunk pizzazni... (Figyelem! En nem ettem!!! Elegem volt mar, csak tarsasagot csinaltam a zuramnak es ittam egy kis asvanyvizet!) :o)
Most fel ejfel van... Megyek es lefexem, ennyi voltam mara... Talan tul sok is... Joejt!

No comments: