Monday 5 May 2008

Csak egy kis bejegyzes... :o)

Hat ismet hetfo van... Megkezdtem a masodik munkahetemet... :o)
Tegnap delelott osszekaptam a lakast, mert mar nagyon is rafert, aztan delutan elmentunk a varosba, mert semmi eheto nem volt mar otthon... Ezuttal nem vettunk sok kajat, leven, hogy anyosnak jutott a megtiszteltetes, hogy fozhet, amiota en is dolgozom, ugyhogy most kicsit lazsalok... :o) (No, azert nem hasznalom ki nagyon, mert minden mast megcsinalok delutanonkent es most meg fozni is keszulok valamit holnapra...) Kb. heti 4-szer anyuka a szakacs, a tobbi napokon en...
...Tegnap volt a nevnapom, ugyhogy meg egyszer koszonom itt is mindenkinek aki felkoszontott! ♥ Aranyosak vagytok! :o)
Mi kettesben unnepeltuk, mivel itt nem nagyon szokas nevnapozni, ugyhogy anyosekat inkabb nem is avattam bele a dolgokba, mert meg azt hinne, hogy varok valamit... :o) Ez a kettonk kimenos napja volt, mivel a bevasarlas utan elmentunk setalni es etterembe, vacsorazni... Elotte osszefutottunk a Bettyekkel, aki csaladostul ucsorogtek vasarnap delutan az egyik kavezo teraszan es elveztek a szep idot! :o) Tegnap gyonyoru idonk volt! (En ujjatlanban voltam!) A varos keszul a szerdai Sv. Duje (a varos vedoszentje) napra, ami nagy felvonulassal es misekkel szokott telni, van (lesz) nagy bazar is, meg minden jo... No meg persze oriasi tomeg es nyomorgas, ugyhogy valoszinu iden ezt nem nezzuk meg, mert most inkabb pihire vagyunk meg a lakast is csinalni kell delutanonkent, mert kozeleg az ido... :o) Azert egy-egy kepet csinaltunk a varosban, csak hogy ez a nap is meg legyen orokitve... :o) Ebbol "idezek" nehanyat ide a szoveg koze... :o) Ma reggel a Rosie nevu kolleganommel mentem dolgozni (meg parszor mar elotte is...) es vele is jottem haza... Azt mondja, minden nap vihet engem is, ugyis kocsival jar, de semmi hozzajarulast nem akar elfogadni, ugyhogy kapott ma egy darab hazai fustolt kolbaszt, hogy azert megis valamit... :o) Mas ujsag nincs, ugyhogy megyek cukkinit panirozni... Pusz mindenkinek! ♥

No comments: