Monday 26 May 2008

Gratulalos nap: 2. resz...


A mai napon csodalatos hirrel fogadott a blogom uzifala, amikor megnyitottam: Doraeknak kislanyuk szuletett!!! A csemete a Janka nevet kapta es ahogy a szuleit ismerem, biztos vagyok benne, hogy egy tundi-bundi cuki aranyos kis baboca, akit oszinten remelek, hogy latni is fogok egy nap a tobbi kisvardai baratnom meg nem latott lanyaival egyutt... (Megjegyzes: kisvardai lanyokkal egyutt bandaztunk, dolgoztunk, strandoltunk egy par nyaron at a Balatonon, tavaly elott ketten kozuluk parjaikkal nalunk nyaraltak, Liviank akkor mar nagyban babazott, tehat o meg nem volt a 3 lanyzo kozul, erre ma kerem szepen: Livianak van Pannija, Majanak lett 1-2 honapja (???) Noemi babaja, most meg Dora adott eletet szinten egy kislanynak, Jankanak! :o)) Ugyhogy asszem most en jovok lassan es megbontom a sort egy fiuval (vagy tartom a tradiciot...) Meglatjuk... Meg van idom eldonteni... :o)
Nem tudom Dorank mennyire olvas vagy nem olvas bele a blogunkba, de csakazertis ide kivanok Nekik eloszor minden szepet es jot a kis jovevenyhez, a kovetkezo szep szoveggel szivbol, szeretettel... ♥


Egyszer volt, hol nem volt: megszületni készült egy gyermek.
Egy napon a gyermek így szólt Istenhez:
Azt beszélik, holnap leküldesz a földre.
Hogyan fogok ott élni, hiszen olyan kicsi és védtelen vagyok??
Isten ezt válaszolta:
A sok angyal közül kiválasztottam egyet Neked.
Várni fog Téged, és vigyázni fog Rád!
De, mondta a gyermek, itt a Mennyországban nem csinálok mást,
csak énekelek és mosolygok.
Erre van szükségem, hogy boldog lehessek!
Isten így szólt: Az angyalod minden nap fog énekelni Neked.
És érezni fogod az angyalod szeretetét, és boldog leszel.
És, mondta a gyermek, hogyan fogom megérteni az embereket,
ha nem értem a nyelvüket??
Az könnyű - mondta Isten.
Az angyalod meg fogja tanítani Neked
a legszebb és legédesebb szavakat,
amiket valaha is hallani fogsz,
és az angyalod türelemmel és gondossággal
meg fog tanítani beszélni.
A gyermek felnézett Istenre, és így szólt:
És mit fogok tenni, ha Veled akarok beszélni??
Isten rámosolygott a gyermekre, és azt mondta:
Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni.
A gyermek azt mondta:
Úgy hallottam, a földön rossz emberek vannak.
Ki fog engem megvédeni??
Az Isten megölelte a gyermeket, és azt mondta:
Az angyalod óvni fog Téged, akkor is,
ha ez az élete kockáztatásával jár!
A gyermek szomorúan nézett, és így szólt:
De mindig szomorú leszek, mert nem láthatlak Téged.
Isten megölelte a gyermeket.
Az angyalod mindig beszélni fog Neked rólam,
és meg fogja mutatni, hogy hogyan juthatsz vissza hozzám,
habár én mindig Melletted leszek.
Ekkor nagy békesség volt a Mennyben,
de már hallani lehetett a földi hangokat.
A gyermek sietve megkérdezte:
Istenem, ha most mennem kell,
kérlek áruld el nekem az angyalom nevét!
Isten így válaszolt: Az angyalod neve nem fontos...
Egyszerűen csak így fogod hívni: ANYA.

No comments: