Wednesday 20 August 2008

Utolso napunk egyutt...

Tegnap volt az utolso napunk a Zsuzsiekkal, mert ma reggel elindultak haza... Az utolso nap szinte semmire sem volt eleg, meg a CD-ket sem tettem fel a gepre azokkal a magyar szamokkal, amiket szerettem volna, hogy meglegyenek nekunk is... No majd jovore! :o)
Utolso nap meg strandoltunk egy nagyot, utana otthon keszultunk a bucsuvacsira, aztan vartuk a Rudit, mig kivalogatta a baratja halaszhajojan az apjanak a csalit (horgaszashoz tintahal csapokat hasznal, ilyeneket ment a Rudi szerezni neki...) No, mig o valogatott, engem az agyverzes kerulgetett, mert mar be volt oltozve szepruhaba, amiben a vacsorara ment es feltem, hogy "osszeizeli" valami budossel... Zsuzsiekkal egyutt vartuk a parton, hogy mikor fejezi vegre be a valogatast es jon le arrol a hajorol, aztan a tovabbiakban az etterem fele azzal a kis zacsival setaltunk, amibe valogatta a csapokat... Apjat persze nem birta elerni mobilon, mert meg mindig tartja az oreg azt a jo szokasat, hogy csak akkor kapcsolja be a telojat, ha hivni akar valakit, utana egybol kikapcsolja, igy Rudim nem tudott neki szolni, hogy hol hagyja a csalikat, haza meg mar nem akart ujra visszamaszni, mert mar igy is egy oraval csuszott a vacsink (meg jo, hogy nem foglaltattunk helyet!) Vegul aztan tamadt egy otletem, hogy kosse a zacskot oda, ahova apos fog majd kikotni a csonakkal, ha visszajott a tengerrol es akkor tuti megtalalja... Aztan roviden elinteztem a dolgot azzal, hogy en hivtam fel anyost, hogy a cucc hol van es mivel o ugyis nagyon raer, hat a tovabbiakban hivogassa a ferjet ketpercenkent, hatha csoda tortenik es bekapcsolja a telefonjat! Erre mondja a mammer, hogy majd o lemegy erte es kesobb azzal hivta fel a fiat, hogy meg jo, hogy lement erte, mert a turistak mar fenykepeztek a zacsit es lehet el is loptak volna!!! (...Mert biztos "aszittek", hogy polip!) :o) He-he! Kis naiv turistak... :o)
Vacsi utan fel oran at dilemmaztunk, hogy egyunk-e palacsintat vagy menjunk fagyizni desszert gyanant, am vegul a fagyizas fele lengett ki a merleg...
Este kicsit dumcsiztunk a teraszon, de nem sokat, mert mar mindenki nagyon faradt volt, nekem meg foleg idoben le kellett fekudnom, mert ma jonnek a Robiek es meg nem is takaritottam ki nekik az apartmant!
...Zsuzsiek 9-kor elmentek... Irnak majd sms-t, ha hazaertek, en meg nekialltam mosni az agynemujuket, kicsit kitakaritok, vasalok, a krumplit mar meg is pucoltam ebedre purenek es lesz melle rantott cukkini...
Jaj, meg egy hir: tegnap a fekete-feher macska megint szult 4 kiscicat!!! :o) Remelem megmarad mind a 4, de azon kivul, hogy etetjuk az anyat, nem akarunk tul sok idot szentelni nekik, mert eleg faraszto es hat lattam a multkor, hogy elvan o veluk a mi segitsegunk nelkul is! Neha azert rajuk nezunk, ha ugy el nem dugja oket, hogy csak akkor latjuk ujra, amikor mar maguktol bujnak elo... :o)
Na megyek, paniroznom kellene az ebedet es lehet Robiek is megjonnek hamar...
Tegnapi napunk nehany emleke:
http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/UtolsoNapZsuzsiekkal

No comments: