Monday 29 September 2008

Igy zajlott a vasarnap...

No, itt vagyunk ujra egy kis infoval... Jol vagyunk... Legalabbis ezt szoktak mondani az emberek, amikor nem nagyon akarnak panaszkodni... Most mi is igy vagyunk, de foleg a Rudi... Napok ota gorcsol a hasa, de nem tudjuk mitol... Alig iszik szensavasat, ugyanazt esszuk, de nekem megsincs bajom, ugyhogy nem tudom mi lehet vele... Remelem azert most mar elmulik hamar, mivel ma jon meg az Aloe Vera Gel amit rendeltunk es hat kerem szepen, annak jo hire van, hat csak segit??!!
Kulonben meg nagyvonalakban ez tortenik:
tegnap volt a nagy "bucsu"! Mondjuk nem mentunk el a bucsu-bazarba, mert azt mar kinottuk, inkabb csak a vendegeken es kajalason volt a hangsuly... 2 napig keszultunk ra, anyu vasarnap 5-kor kelt, hogy mindennel vegezzen, sutottunk-foztunk ezerrel es rengeteg kaja meg is maradt... Azert jo volt. Itt voltak a nagyszuleim, a ket nagynenem, meg az unokatesom a csaladjaval... Kostoltak surimit, granatalmat es lattak az avocadot is, amit otthon felkaptam, hogy majd itt elfogy, de meg mindig csak varja a sorat... :o) Avocado egyebkent teljesen jol kivaltja a vajat! Ki kell kanalazni belulrol, jol osszenyomkodni villaval es rakenni kenyerre, majd a tetejere so meg bors (es asszem fokhagyma is mehet, de szoljon aki nem igy eszi!!!) :o) Komolyan szoljon, aki szokott, de maskepp, mert kivancsi vagyok a velemenyekre!!! Hatha van valami uj otletetek, amit kiprobalhatnek!
Szoval a bucsu lezajlott, kattintottunk nehany kepet emlekbe, ettunk sok finomsagot is es jol ereztuk magunkat... :o)
Delutan amikor elmentek a rokonok, ujra szervezesbe vagtam a fejszemet, mivel at kellett utemezni egy kicsit a kovetkezo napok programjait... A zuram ugyanis pecazni akar menni kedden delelott, amikorra is nekem randim lett volna egy baratnommel, ugyhogy ugy alakitottuk, hogy a pecazas is meglegyen es en is talalkozhassak a Timivel, hogy felhivtam, hogy MOST van idom es ha neki is, akkor jovok! :o) 3 perc mulva mar a haz elott vart ram! :o) Ez a jo szervezes, mi? :o) Szerencsemre jo volt neki es eltoltottunk egyutt egy nagyon kellemes delutant!!! Teaztunk, nagyot beszelgettunk, voltunk setalni is a nagy kietlen mezoben (amerre a baratnom sokott setalgatni magaban es imadkozni kozben), csak ketten, mivel a gyereke is pont hazon kivuli musort folytatott, ugyhogy jobban ossze sem johetett volna! A zuram meg addig pihent... Este 8-ra hozott haza egy rakas konyvvel, ugyhogy most aztan van miket olvasnom ha unatkoznek, foleg mivel reggel a Bookline-tol is rendeltem 5 konyvet, mert most meg van ra egy kis penz, most tudok raktarozni... :o)
Ma reggel arra ebredtem, hogy hetagra sut a nap!!! Vegre! Eleg volt mar a borus, saros idobol! Johetne a joido meg/mar! Eppen varom a futart az aloe veras cuccokkal, amiket rendeltunk, aztan elmegyunk a magyarszeki baratainkhoz latogatoba, akik uzenik, hogy ehesen erkezzunk, mert meghivnak minket Orfure vacsorazni! :o) Alig varom mar a delutant!!! Elotte kicsit csavargunk bent a varosban, kivancsi vagyok mi ujult meg, mi maradt a regi es milyen arak vannak, mert azt meg nem neztem...
Kellemes indulo uj hetet kivanunk mindenkinek!

No comments: