Wednesday 1 October 2008

Horgaszas - halaszle - Timiek...

Tegnap voltunk horgaszni! :o) Davor, Rudi meg en - mi voltunk a 3 ho-ho-ho horgasz! :o) 9-kor osszeszedtuk a Davort es elmentunk a nem is olyan messzi horgasztora... Kivalasztottuk a bazisunkat es eltelt vagy egy ora, mire minden szek, kukac, kukorica (palinkas es vanilias!) meg a horgaszbotok elougrottak es elkezdhettunk pecazni... Rudi fogta az elso halat: egy karaszt! :o) Jol le is fotoztam! :o) Majd fogott meg egyet, amit szinten lefotoztam, aztan megszantak a fiuk es kaptam egy gyerek-horgaszbotot, amiben eleinte remenykedtem, hogy jo lesz az is, de miutan semmit nem fogtam vele hosszu idon at, hat kertem egy komolyabbat... Na es erre akadt ra egy nagy ponty (ami a Davornak nem is nagy, de nekem az volt!) :o) Meg is mutatom mindjart kepen! :o) Igaz nem en vettem le a horogrol meg ilyenek, de azert en fogtam!!! Utana Davor is fogott 1-2 halat, majd elmentem egy kis kornyezetismereti felfedezo setara, ahonnan hamar visszafutyultek, mert megjott ertem a Timi, aki arrafele ment haza a munkabol... Osszeszedett engem, a himnemu horgaszokat meg ott hagytuk, hadd elvezzek ezt a szep napsuteses napot! :o) Timivel bementunk a LIDL-be venni piros aranyat meg kenyeret meg meg nehany dolgot (avokado akcios 179 HUF! Nalunk a duplaja darabja, ugyhogy meg visszaterunk ma oda leven, hogy a tegnapi ket darabnak mar nyoma sincs!) Aztan Timi elkezdte csinalni az almaspitet, kicsit dumcsiztunk is, majd megerkeztek a horgaszaink is a nagy fogas cimu musorbol! (Ahogy elmentem, nem volt mar kapas, de meg egy pontyot sikerult a Davornak kifogni az utolso pillanatban, amikor mar menni keszultek...) Na szoval: gyorsan ki-ki enni adott a zuranak :o) (Rudi benyomott 2 avocados zsemlet!), majd Timi kihozta a "welcome drink"-et: pezsgos narancslevet! :o) Asszem kettot vagy harmat guritottam le belole, aztan jott a "bambus" (igy hivjak a vorosboros colat)... Aztan hagymat pucoltam ipari mennyisegben, elougrott a bogracs, deszka a halpucolashoz, pirospaprika, pirosarany, pirosezust es mig mi megnezegettuk a rengeteg fotoalbumot, mar az asztalon illatozott is a halaszleeee!!! :o) (Davor kulonben szakacs, biztos mondtam mar...) :o) Olyan fel 9 korul indultunk haza, miutan a Timi anyukajanal is tettunk egy keso esti tiszteletkort a boltban es vettunk nekem 7 db uj bugyit (hetfotol-vasarnapig!), 2 cicifixet, a zuramnak meg 2 meleg termo pulcsit, mert vagy csak pulover-puloverei vannak vagy rovidujjuak es ez most olyan atmeneti megoldas lett! :o)
Ma szerda van es 10-kor van egy randink meg este 6-kor, a koztes letben pedig elkovalygunk valamerre a varosban, talan setalunk, ha el nem ered az eso (bar elegge log a laba...), menni kellene gyogyszertarba is meg egy-ket boltba... Lehet megebedelunk a Krisnasok menzajan... Eccoval: meglatjuk! :o)

No comments: