Saturday 4 October 2008

Utolso erommel irott sorok...

...Na akkor hol is alltunk meg? Magyarorszag! Meg mindig! Csutortokon irtam utoljara, aztan elkezdtem en is lebetegedni es ma mar elegge odavagyok, de azert irok egy kicsit, mert ha holnap hazaerunk (reggel indulunk), akkor mar nem biztos, hogy ilyen surun fogok jelentkezni, mivel az otthoni gepunk nem sokkal az ideutazasunk elott elkezdett "lassulni" es igy leulni es 10 perceket varni, mig megjelenik a kezdolap a bongeszoben egy igazi turelemjatek es sok idot vesz igenybe, ami nekunk otthon nem nagyon lesz... :o( Ha valakinek van otlete, hogyan tudnek en laikus gyorsitani a gepen, az legyen cives irgya man meg, mert jo lenne megcsinalnom, mielott nagyobb bibi lenne vele... A felesleges kepeket, filmeket mar kitorolgettem, de semmi valtozas...

Na de errol majd kesobb, most roviden az elmult napokrol...

Csutortokon delutan elmentunk a Marcsiekhoz, de en hule (...es feledekeny) egyetlen kepet sem csinaltam emlekbe, mert elfelejtettem elovenni a gepet... :o( Meg jo, hogy ma delutan is talalkozunk es akkor be lehet potolni! :o) Marcsim keszult rengeteg mindennel!!! Ugy meghatodtam, hogy ilyen kedves vendeglatasban reszesultunk! Volt minden, mint egy szuletesnapi ebeden es ket fajta suti meg finom, fiatal bor, amibol be is nyomtam ket poharral, igaz, hogy colasan, de igy is eleg jo kedvem lett tole es beindult a beszelokem! :o) Ott voltak az itteni unokai is es mindenki nagyon happy volt es jol ereztuk magunkat!

Penteken szuretelni voltunk a nagymamameknal, de mire mi odaertunk 9-re mar alig hagytak nekunk munkat! :o) Inkabb csak a Rudi szuretelt, en mostam magamnak nehany furtot es szolozgettem... :o) Itt is volt ebed, rokonok, ez-az, aztan bepakoltuk a fel csomagtartot (befottek, savanyu ubi, fott paradicsom, fokhagymafuzer...), majd megkoszontunk mindent es konnyes bucsut vettunk... Szegeny papam is meg a mama is sirtak... En is... :o( Mindig azt mondjak, hogy nem talalkozunk mar tobbet, a papa meg ezuttal annyira sirt es mondta, hogy bocsassunk meg, ha valami rosszat tett vagy mondott... Jaj, olyan rossz volt hallani... :o( Remelem tavasszal talalkozunk ujra es meg jo sok even at talalkozunk es megolelhetjuk egymast, amikor eljovunk haza latogatoba... Este dorges-villamlasban mentunk at Siklosra a Timiekhez, ahol megint vacsi, dumcsi, V.I.P. feherbor meg fotonezegetes volt a program, majd Toluk is elbucsuztunk egy idore...

Ma szombat van... Reggel 7-kor keltem es anyuekkal bementunk a varosba venni nehany dolgot, mert anyu akart nekunk valamit venni, de en kellettem hozza, mert en tudom mi kell... Rudinak igy vett anyu alsogatyakat (mert ez mindig kell...), melegitoalsot meg egy klassz felsot es egy kengurus ferfipizsit, amire en akadtam ra veletlenul az egyik kinaiban! :o) (Na? Mondom en!!!) En kaptam egy bebujos, meleg papucsot, amilyet szerettem volna! Igaz nem merino gyapjuval van belelve, de valami hasonloval es jo meleg! Mar most a labamon van es nagyon jooooo!!!Kaptam meg en is egy melegitoalsot, ami belul termo, vagyis jo meleg az is, ugyhogy most johet a mediterran tel, nem fogunk fazni!!! (Otthon Rudi felprobalta a kengurus pizsit es sajnos egy kicsit szuk neki, igy az is nalam vegezte...) :o) Voltunk az uj ALDI-ban is, ahol vettem nehany tusfurdot meg nehany aprosagot... Vettunk kajat is holnapra az utra es mar csak egy delutani program van vissza 4-tol (Marcsim fianal egy kis vendegeskedes...) aztan pakolunk is es holnap reggel irany Del! Hat ennyi volt... Igaz, hogy kettesben alig voltunk, hogy pihenni nem sokat tudtunk, hogy ugy be voltunk osztva, mint a zsebpenz, de most igy sikerult... Tavasszal mar maskepp lesz, akkor nem kurtoljuk szet elore mikor jovunk es nem is lesz ilyen nagy rohanas es elore programozas, hanem majd innen szervezkedunk, ha mar helyben leszunk, hogy kivel mikor lehet talalkozni... Es: tobb idot szakitunk onmagunkra is, mert ezuttal semmi nem lett sem a Krisna Volgybol, se Zalakarosrol es Pecsett is csak egyszer voltunk... :o(

Most bucsuzom, megyek befujok a torkomba egy kis Aloe First-ot, mert naon faj... :o(

5 comments:

Mariann said...

Szerintem mindenképp indíts el egy vírusirtót... aztán lehet, hogy valamelyik meghajtó (vagy mi a csuda) túlterhelt... szóval, szerintem ha nem nagyon értesz hozzá, jobb, ha szerelőhöz viszed. Lassulni (a miénk legalábbis) emiatt a két ok miatt szokott a gép. puszi :)

Reni said...

Már most szólok,hogy ha tavasszal eljuttok Zalakarosra akkor feltétlenül szánj ránk is 5 percet!

Age said...

Itt van egy takarító program
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

mentsd le, ingyen egy hónapig használhatod. Nagyon jó, a felesleges dolgokat (ami lassítja a géped, leszedi) .
Le kell tölteni, fel kell telepíteni a gépedre és értelem szerűen a lemeztakarító részét és a registry-t futtatni.

Ebbe van egy egyszerűsített rész, ami elvégzi a munkát 1 Click maintanance a neve, erre csak rá kell kattintani, és csinálja magától. Na most amit a párom mondott mind írtam Neked, mivel én analfabéta vagyok ehhez, sőt már a telefonom is intelligensebb mint én...szóval kérdezni tőle lehet csak, mert én nem tudok válaszolni:)
Még lesz 2 valami, de ezt most elküldöm egy üzibe.

Age said...

http://www.spybot.info/index2.html

itt van egy kémirtó, feltölteni futtatni.

Age said...

http://www.lavasoft.com/

menj fel erre az oldalra, itt a kezdő oldal jobb oldalán találsz egy ingyenes programot,
Download Ad-Aware Free a neve, Zöld színű.
Na ezt is futtasd.
Amit ezek a programok találnak (ez előbb említettekkel) mind mind törölni kell, mert ezek lassítják a gépedet.

Párom kérdezi, hogy van e valamilyen vírusirtód, mi az?
Ha nincs, akkor erre is küldünk egy linket amit javasolunk.

Na remélem kielégítőek voltunk.

Pusz
age, dodoó, minike