Wednesday 11 February 2009

Merenylet a technika vivmanyai ellen! :o)

Kedves Olvasoink! :o) Tegnap este ahogy olvastam egy Doreen Virtue konyvet, valahonnan (nem a konyvbol!) tamadt egy otletem! Ahogy TV-t nem nezunk mar jo ideje, ugyanugy fogom beszuntetni a szamitogep hasznalatat is! No, nem teljes mertekben persze, hiszen a TV-ben is azert megnezunk egy-egy jo dokumentumfilmet, igy kezdetnek a szamitogepvilagbol is ugy igyekszem majd kimenekulni, hogy azert teljesen jetinek ne gondoljatok! :o)
Elso lepesben ma reggel toroltem magunkat az iwiw tomeg-oruletebol egy-ket kattintassal! :o)
Masodik lepesben kijelentettem es kijelentem itt es most is, hogy ezentul hetente csak 2 alkalommal fogom bekapcsolni a gepet, megpedig kedden es penteken nehany orara... Igy a blogot is ezeken a napokon (esteken) erdemes "csekkolni", mert ha lesz irni valom, azt valoszinu az emlitett ket napon fogom megtenni...
Eszrevettem ugyanis, hogy az igazi fejlodesemet (spiritualisan) igen rosszul befolyasolja a szamitogep (meg a TV, radio, ujsagok, hirek, tomeg, negativ lehuzo energiak...) Szeretnem megtapasztalni a vilagot olyannak, amilyen valojaban!!! Ugyanis igy, hogy sokat hasznalom a szamitogepet, tulajdonkeppen elmegy mellettem a valo elet es rabja leszek ennek a virtualis "valosagnak", ami csak technikabol es digitalis szamokbol + betukbol all... Elni akarok! Az eletet a maga teljessegeben akarom megtapasztalni, de ugyanakkor nyilvan nem zarkozom el teljes egeszeben az internet nyujtotta elonyoktol, mert ezzel egyben az emberi kapcsolataim is megszakadnanak... Azt viszont nem szeretnem... Igy - egyelore - csak ritkitom az ittleteket! :o)
Hiszem, hogy a Vilag igenis szines es valtozatos tud lenni az iwiw, a facebook es sok egyeb felesleges szamitogephez kotott dolog nelkul is...
Meg tobbet szeretnek olvasni, setalni, kreativ dolgokkal foglalkozni, mint eddig es ezt csak ugy tudom osszehozni, ha bevezetek valami rendet a mindennapjaimba!
Ezentul Nektek is muszaj lesz kisse turelmesebbeknek lennetek, ha valaszt vagy hirt vartok tolunk... :o)
Es ez igy van jol! ♥

2 comments:

Age said...

Ugyanezt érzem. Amikor háttal ülök a családomnak és lesem a monitort, ezen szoktam gondolkozni... igen, nincs ez igy jó... és én is változni akarok.

calmblog said...

Ez egy jó elhatározás, sok sikert a jövőben, hogy sikerüljön is betartanod. Üdv : E