Friday 27 March 2009

Nyafogas...

A helyzet valtozatlan (egeszsegugyben...), vagyis inkabb negativ iranyba valtozott tegnap ota... Pedig vettem a DM-ben landzsas utifu szirupot is es Nurofen helyett mar Rubophen-nel probalok lazat csokkenteni, de semmi valtozas, vagy csak par orara es aztan ujra raz a hideg, faj a fejem es szedulok is... Tegnap a Timieknel a finom 3 fogasos ebed utan a desszertet (Tiramisut) mar pokrocba takarozva es fekve fogyasztottam el es egy jo meleg teat is ittam... (Amikor megerkeztunk, az idei "welcome drink" Martini Bianco volt, amin egy masodpercet dilemmaztam is, a gyogyszerek miatt, de vegul is ittam egy keveset... Gondoltuk: fertotleniti a gyulladt torkomat... Az orrom eldugul es folyik is felvaltva, a torkom meg mindig faj es ugy kohogok, mint egy szamar, mert a benne levo valadek se le-se fel nem hajlando elpucolni!!! :o( Ejjel 3.30-kor fenn voltam, egtek a szemeim, reggel meg mar 6 ota fenn vagyok es most hozott az apu friss kakaoscsigat, hogy ne uresgyomorra igyam meg a gyogyszert... Reggelmeg 38 fokos voltam... Klafa. :o(
Viszont: megyunk termalfurdobe! A Ritam miattunk vett ki egy szabadnapot es Timitol tudom, hogy nagyon keszul es varja a talit (ahogy mi is...), ugyhogy mindenkepp megyunk ma, csak az a nembiztos, hogy en is bemegyek a vizbe... Ugyanis oda nem birok zsepit vinni magammal es ha ram jonne egy kohogoroham, ami eltart neha 10 percig is es eros szivizomfajdalmak is kiserik neha, gondolom az erolkodestol, akkor meg a fel medence engem bamul majd... Ugyhogy most epp hipergyors teazas, gyogyszerezes, szirupozas van 9-ig es aztan indulunk s majd a helyszinen kiderul, hogy csak a Rudi megy-e relaxalni, mi meg addig megvarjuk az eloterbe es dumcsizunk, vagy szeretne a Rita is (erre az esetre viszek olvasni valot...)
Na, ha kidolok es nem jelentkezem semmi hirrel par napig, akkor tudni levonhatjatok a tanulsagot a mesebol: sose eroltess semmit ami nem megy, meg akkor sem, ha eppen erosen furdalna a lelkiismereted, hogyha valaki miattad keszulne, szabit venne ki, koltene kozmetikusra, raadasul ha most nem, akkor meg mikor??? (Ugyhogy itt jegyzem meg, illetve uzenem a Zsuzsinak, hogy latogatnank szivesen, de a korulmenyek nem olyanok semmikepp sem... A mi itthontartokodasunk 2 hete epp arra eleg, hogy mindenkit (vagy majdnem mindenkit) meglatogassunk, de ha szeretnenk lazulni, arra kellene meg plusz 2 het minimum, ami nincs. :o( )
Holnap (szombat) elvileg Marcsi baratnemmel talalkozunk, amit meg ezer eve otthonrol beszeltunk meg, viszont azota egy kukkot sem hallottam am Felole (Marcsikam! Aggodom!!!), viszont hallom, hogy holnap le kell dolgozni valami fagyos napot, amikor nem ment senki meloba... Ez igaz??? Vagy csak a sulik??? Szoval, Marcsikam, ezuton uzenem, hogy en varom, hogy jelentkezz, remelem legalabb a blogba idetevedsz neha, ha van idod, mert engem itthon nem lehet elerni, max. este a vezetekesen... Na es a holnappal kapcsolatban azt sem tudom, hogy milyen allapotban leszek, ha ma meg egy lapattal rateszek a "nempihenesbol", ugyhogy majd lehet nezni kellene inkabb egy masik delutant??? (Nem is kivanom a kislanyokat megfertozni, se senki mast...) Ugyhogy S.O.S. Marcsikam!!! Jelentkezz!!! Fujjuk le a holnapot, ok? Hadd pihenjek a hetvegen inkabb... Ok?
Na, most akkor ezt jol osszeirtam... Nem is igazi blogbejegyzes, inkabb nyafogas... Na mindegy... Neha nyafogni is kell...
Csatolok nehany tegnapi kepet mindjart...

1 comment:

Anonymous said...

Az elozo bejegyzesedhez: nekem is vannak hasonlo gondolataim, ami neked Ausztralia, az nekem az Utazasi vagy ugy egyszeruen, bennem is vannak hasonlo rossz erzesek azzal kapcs., hogy gyerekekkel mar sokkal nehezebb osszehozni egy hosszabb, messzi, ergo koltsegesebb utazast. Mert ugyebar, akkor nem az utazas lesz az elso, amire az ember fia-lanya takarekoskodik, hanem az iskolaztatas, stb. Itt az ovoda 600-1000 euroig terjedo kiadast jelent/ho/gyerek az allami ovodaban...
Aterzem az aggodalmaidat,en is hasonlo dilemmakkal kuzdok!
Edina