Monday 23 March 2009

Szerencsesen szulo(foldet) ertunk!!! :o)

Soxeretettel megerkeztunk Magyarisztanba! :o)
Az ut - mint mar irtam az "uzifalon" - hossszuuu volt, de valahogy megis "flexibilis"... Kicsit nyomtuk a gazt is (a finisben kicsit jobban...) :o), kicsit megalltunk nyujtozni, felfrissulni, nasizni egy kicsit...
Az ut egy reszen letereltek minket kozutra (az autopalyarol), de nem is bantam/-uk annyira, mert szuper jo kis tajon at haladtunk, bonuszkent pedig meg HO IS VOLT, nem is keves!!! :o) Na, errol aztan kattintgattam egy csomo kepet, Rudi feje nehol total hatra kellett nyomuljon, amennyire bir, hogy bele ne logjon az orra :o), ugyanis majdnem minden szep hely az o felen volt! :o)
Otthon a csalad tart karokkal vart! :o) Anyu (aki visszafele utitarsunk lesz, mert egy kicsit eljon pihenni es tengeri levegot szippantani...) a konyhaban tett-vett, apu (aki szegeny lazas es meg van fazva...) segitett felcuccolni a csomagjainkat a hugommal egyutt (aki meg mindig szoke, meg mindig van mukorme, aprilistol dolgozni fog es szerdara rendelt csincsillat az allatboltban...) :o)
A Maxi kutyus is jol van, jo nagy darab allat, kutyakozmetikat reg nem latott ugyan, de attol meg ari... Miutan a Rudi elaludt ebed utan, en pedig bevagtam anyu somloi galuskajat - a hugommal leleptunk egy gyors setara a kutyaval... Meglepodtem, hogy milyen gyorsan bebudosodik az ember haja a kemenyekbol jovo fusttol, pedig tudom, ismerem ezt a szagot, de mar ugy elszoktam tole, hogy most direkt zavar... :o(
Holnap megyunk a mamamekat meg a rokonsagot meglatogatni, majd este dumcsi-party szoloban (en + az egyik baratnom!) Rudi addig olvashat, ha mar elhozta a fel konyvtarat otthonrol, beleertve az elmult 3 honap spiritualis magazinjait, amire januartol elofizettunk...
...Es igy tovabb, szepen sorjaban, vegiglatogatjuk, akiket beterveztunk es igyekszunk ezuttal pihenni is jo sokat, ha mar ennyit dolgoztunk az elmult ...... (mennyi ideje is???????)
Vegezetul kivalasztok par kepet, amiket ut kozben keszitettem! Tekintsetek meg, milyen szep helyeken vezetett keresztul megint az utunk...

1 comment:

Age said...

Üdv itthon, millió pusszancs.