Monday 22 June 2009

Hetvege: nyar-osz, zuhi, foldrenges...

Ma elutaztak a Barbiek, akik penteken erkeztek nehany napra es sajnos ha a penteket nem hasznaljuk ki egyutt maximalisan es nem setaltatom meg oket, mint a katonakat egesz nap, akkor nem sokat latnak a kornyekbol es nem is sokat tudtak strandolni sem... Az ido ugyanis erosen osziesre fordult szombat delutantol... Mi a varosban jartunk (illetve mar hazafele uton voltunk), amikor akkora dorgos-villamlos vihar kerekedett (raadasul brutal kozel!!!), hogy befogtam a fulem, mint a kishugom szokta volt regen tenni, amikor felt valamitol es bogtem, mint a hulye! Ruditol ezerszer megkerdeztem, hogy "Ugye nem bir belenk vagni a villam? Ugye nem???" Szerencsere o higgadtan viselte az esemenyeket es figyelmesen vezetett, mikozben kuzdott az ablaktorlokkel, amelyek alig birtak jarni a nagy zuhi miatt! Az utak pillanatok alatt tavakka valtoztak, ugyhogy nehol ugy ereztem inkabb evezni kellene, mint autoval atmenni es sok auto (a benzinesek) benne is rekedt az ilyen vizekben, mert elazott valami "lenyeg" bennuk, amitol lealltak... Nekunk viszont aznap mazlink volt, viszont penteken meg pechunk... :o( Nem lehet minden nap tokeletes...
A pentek azert volt gaz, mert 3 rossz dolog is tortent egyszerre es mindharom a Rudival!
Eloszor is hazajott delelott az auton gumit cserelni (mert kilyukadt es leeresztett), hogy el tudjon menni autoval (kannaval) benzinert a melos mocihoz... Aztan megjott es feltoltotte a mocit es elment vegre dolgozni, aztan ido elott ujra hazajott (akkor meg kanikula volt, mi strandoltunk aznap a Barbiekkal es csavarogtunk a kornyeken...) lihegve, mert dombnak felfele tolta a motort tobbszor is a nap folyaman, mivel ket dolog is elromlott rajta (gazbovdem az egyik, a masikat nem tudom magyarul: "platine"-nek mondta, aki okos, fejtse meg! :o)) Igy nem sikerult az osszes penteki melot elvegeznije, ami miatt szombat reggeltol fel 1-ig szinten dolgozott a pentek dleutan megjavitott motorral (!!!) amit egyedul javitott egesz pentek delutan, este 9-ig, majd mikor hazajott (szombatnal tartunk...), en szalltam ra, hogy menjunk bevasarolni es vizet hozni... Kis hezitalas utan vegul is elmentunk es szerencsenkre a nagy zuhi elott voltunk vizert es csak aztan a Kauflandban, s igy "csak" hazafele aztunk "halalra" (majdnem)... Barbi gepen lattam, hogy lefotozta a viharfelhot a teraszrol, ugyhogy ha elkuldi a kepeket, akkor megmutatom, mi volt, most meg csak egy uto-kepet tuzok ide, amit mar en fotoztam aznap estefele, amikor visszaertunk a varosbol... Szerintem nagyon szep... Ha minden nagy zuhi utan ilyen szinek vannak, akkor kerunk szepen meg! (Vicc volt! Sajnos az eszakibb teruleteken oriasi karokat okozott, foleg mezogazdasagi temaban, de pl. Malinskaban forgoszel is volt es egy kempingben felkapott egy nemet lakokocsit (hazasparostul, akik epp benne tartozkodtak) es jol megdobalta, a pasi meg korhazba is kerult (a felesege nyilatkozott az esti hiradoban...) Mik vannak... :o(
Vasarnap meg foldrenges volt!!! Nem olyan kozel, de ereztuk (ezt mar utolag mondta a Rudi, hogy amikor azt hittuk dorog az eg megint, akkor volt a foldrenges, mert egy aprobb dorges volt es anyos mar ugrott volna kihuzni a telefont (epp naluk vasarnapi-kozos-ebedeztunk...), amikor a ferje raszolt, hogy hagyja meg, meg messze van!) Szoval enyhe foldrazkodast is kaptunk vasarnap... Viszont szerencsere ezuttal tuleltuk! Meglatjuk mi lesz legkozelebb...
Vasarnap delutan meg mindig zuhogott es igy folytatodott egesz ejszaka... Viszont Barbiekkal lementunk azert a DUKA-hoz egy melegszenyora, majd setaltunk egy rovidet a zuhogo esoben (apos a tengeren polipot fogott epp amikor a legjobban villamlott... Nem bir a verevel! :o)), majd voltunk a "San Marcoban" csokispalacsintazni es aztan otthon kartyaztunk (SOLO) egy kicsit... Jobb hijan... Pedig milyen szep is lett volna minden nap egyutt strandolni, meg este 9-kor is... :o( Na, majd jovore bepotoljuk! :o)
Este Rudival megneztuk a "Babe"-et (a kismalacot!), aztan jott az ejszaka amit vegig ebren toltottem, hajnali 6-ig, mikor vegre sikerult elaludnom, amig a Barbi reggel ram nem rontott, hogy "milyen lesz ma az ido?" :o))))
Hetfo van... Munkaszuneti nap... "Antifasiszta harc napja" (vagy mi...) , ugyhogy a Rudi itthon van egesz nap es nem tesz mast, mint pihen, mivel ezuttal meg sokkal jobban, mint eddig: van MIT kipihennie, hiszen meg sem allt egesz hetvegen! (Amig mi palacsintazni voltunk, o motorolajat cserelt az autoban es ott is megazott a szentem...) :o(
...Barbiektol reggel elbucsuztam, nekialltam kitakaritani utanuk az apartmant es elokesziteni Szilasek csutortoki erkezesere es fel is raktam az egyik fuggonyt ami penteken jott meg otthonrol csomagban (Gabi kuldte...) Nalam meg nincs komplett lakas, ugyhogy meg nincs fuggonykarnisom sem (lehet nem is lesz...), de nem birtam volna ki, ha legalabb az apartmanba nem probalom ki valahogy es szerintem annak ellenere, hogy rovidebb az ablaknal, szerintem nagyon jol mutat (foleg szinben, mert a mogotte a teraszon levo szekek es a napernyo is narancssarga!!!) :o) Nagyon tetszik, es ez meg csak a sima, egyszinu, de ha latnatok milyen klasszakat kaptam meg!!! Kulonlegeseket es nagyon szepeket is! Halas koszonet erte meg egyszer Gabinak!
Barbitol meg EGY GOLYAT kaptam! :o) Komolyan! Azt hiszem van valami jelentese, de "nem emlekszem" pontosan... :o)))
Most bucsuzom... Sok feladat var meg ma ram es mar este van...
Nemsokara ujra jelentkezem, ha vegre itt a nyar megint es ujra lehet reggel-este uszni a tengerben... :o) (Ezt gyakorlom ujabban (illetve gyarkoroltam, amig nem valt osziesse az ido...) es hatarozottan erzem a jotekony hatasat testre-lelekre egyarant! :o)

No comments: