Thursday 18 June 2009

Jelentes az elmult- es eljovendo napokrol...

Na itt vagyok ismet... Ujabban - talan a nagy meleg miatt - semmi kedvem itt izzadni a gep mellett, de neha muszaj... Pl. ma is, mert latom, hogy megint uncsi a blog es semmi ujat nem irtam a hetvege ota...

Az unokatesom enyhen szolva lefarasztott... Nem csak fizikailag, de pszichesen is... Reszleteket inkabb nem irok, legyen eleg annyi, hogy miutan elutaztak mi 2 delutanon at aludtunk 3 orat!!! Ez azert jelent valamit, nem? Nagyon leamortizalodtunk, igy meg talan senkivel sem jartam, mint veluk... A delutani alvas viszont nagyon jot tesz es ugy dontottem, ezt a jo szokasomat megtartom a nyaron, ha nem is 3 orara, de legalabb 1-1,5-re ebed utan... :o)

Ami azota tortent:

- vegre beszeltem az Anyukammal!!! :o) Tegnap "atszkajpoztuk" az egesz delelottot!!! :o)

- takaritottam (ez sem ujdonsag...) Holnap erkeznek vendegek (Barbiek) a szallasra, ugyhogy ma kell befejeznem a visszalevoket...

- Usztam minden reggel!!! Hoppa! (Na jo, nem 6-7 kozott, hanem 10-12 kozott, de usztam es napoztam es JO VOLT!!!) Egyik nap meg este is adtam magamnak uszasbol egy bonuszt, mert kert-ontozes utan lementem a haz ala, mert a Rudi mondta, hogy az apja lent halaszik (csonak nelkul ezuttal, buvarszerkoban, bekatalppal es haloval!!!), ugyhogy gyors bikinibe ugrottam (meg is szaradt reggel ota) es mar usztam is a papi fele!!! :o) Aztan hoppsz: tudathasadasos allapot! :o( Felbukkant nem messze meg egy buvar pipaval szemuveggel es ugy meglepodtem, hogy majdnem nyeltem a vizbol... Rajottem, hogy azert nem aposom az egyetlen, aki inkognittoba oltozve buvarkodik az obolben, ugyhogy lassitottam a tempomon es ENSZ-megfigyelo modjara neztem hol egyikre, hol masikra... Aztan az egyik mogott feltunt egy kis bolya, amit huzott maga utan, azon egy kis piros zaszloval es egybol tudtam, hogy ez nem apos! O nem csinal ilyeneket, az tuti! Ugyhogy a masik fele kezdtem lapatolni a karjaimmal es lass csodat: apos volt az!!! Megismertem a sargas-fekete bekatalpat, ahogy a papi lebukott a viz ala es ket "Mares" felirat kacsintott felem, marpedig ezt ismerem a garazsbol, ahol hagyni szokta! Odausztam hozza, erre nagy orrhangon elkezdett rohogni, mikor mondtam, hogy: inszpekcio, joestet kivanok! Ugy szimatolom, itt illegalis halaszat zajlik... :o)))) Na, nem sokat lattam a mokabol, mert mire odaertem mar vegzett vele, de azert a lenyegbol jutott! Kiteritettuk a parton a halot es egyenkent kiszedegettuk belole a kis halacskakat, amelyek akkorikak, mint egy ujj, de anyos hohercsapasait kovetoen (fejet kell csak leszedni) es egy kis lisztbe forgatva olajban kisutve es megsozva isteni finomak! Ugy kell oket enni, mint a chipset, gazdag kalciumforras (hiszen esszuk csontostul) es bovelkedik jodban is meg magneziumban is! :o) (Nagyon profi vagyok ujabban abban, hogy melyik kaja mit tartalmaz... Ugye latszik, milyen lelkiismeretesen keszulok?) :o)))

Mas hirem most nincs is... Ujabban semmi erdekes nem zajlik... Delelott uszas van, meg hazimunka, fozes, delutanonkent pihi, melo, Rudi maszekol az udvarban valami haltarto medencet egy etteremtulajnak, este ontozom a kertet es mar 3-szor vacsoraztunk fent anyoseknal pici halakat meg vegyes salatat...

Tegnap delutan strandoltam es baratnoztem, mert itt volt Szilvi egy uszasra... Jo 2 orat cseveresztunk mindenfelerol es vasarnap delelottre is lefixaltunk egy kozos sutizest az egyik cukiban vagy kavezoban, hogy a ferjeink is tulessenek a tuzkeresztsegen es lassuk, hogy egyaltalan csipik-e egymast vagy hagyjuk az eroltetest... (Remelem csipik!!!) :o)))

Hetvegere lehet mas program is alakul, mert Anita is hivott lakasavatasra, ha osszejon... Jelenleg varjuk a visszajelzest, hogy mikor es hova... :o)

A kiscica mar kint alszik, eleg nagy mar, jovo heten visszuk oltasra...

Rudi hetfotol szabin lesz (eddig ugy volt, hogy matol, de atvert!) :o) es van egy millio programunk, orvos, fogorvos, vervetel, allatorvos, bevasarlas, vizhordas (a forrasrol...) es foleg pihi, hogy ne purcanjon ki ido elott, mert hol van meg a nyar vege??? :o)

Jovo heten jonnek a Szilasek is (a sydney-i) :o) ugyhogy ujra indul a mandula!!! :o) Mar gyujtom az energiat!!! Juhejjj!!! :o)

Hat ennyi voltam. Nemsokara ujra jovok, ha nem kapok napszurast...

No comments: