Saturday 6 June 2009

Megjottek a lanyok! :o)

Harom napra elleptek a takaritasi teendok, de ma delutanra vegre ragyog az egesz haz (3 lakas, udvar, lepcsohaz...) Ebbe ossznepien reszt vettunk, de a nagyjat en csinaltam... Most az elegedett erzesek es megerdemelt pihenes idoszakat kovetkezik egeszen jovo szombatig, ugyanis akkor utaznak el az unokatestveremek, akik ma erkeztek Nemetorszagbol...
Emiliat nem lattam vagy 10 eve, ha nem tobb... Anyukam occsenek a lanya... Az o kislanyat pedig meg nem lattam sosem, csak kepen... Most 6 eves (en ugy tudtam 5...) :o) es Selina a neve... Kettecsken eldegelnek, mivel apuka meglepett a szinrol par eve es epp a heten szuletett allitolag uj gyereke... Ok meg szepen elvannak egyutt... Emilia dolgozik, haztartast vezetk, egyetemre jar es gyereket nevel egyszerre! Miket kibir egy NO!!! :o)) ...Es meg mi volnank a gyengebbik nem???
A repuloteren megorokitettunk ket kepet! Az egyiket a Rudi csinalta rolunk, a masikat meg en roluk, mielott hazaindultunk volna a repterrol... Otthon pizza vart, mert mar delelott bekeszitettem a tesztat es a repterre menetel elott elo is keszitettem vagy 4 tepsivel (anyoseknak is...), ugyhogy a kecskek is jollaktak es a pizzabol is maradt meg holnapra is... :o)
Most eppen egy naaagy kaloriaegeto seta utan vagyunk es ha elalszik a csemete, leulunk meg tere-ferelni egy kicsit... Remelem nem alszok el kozben... Mivel azert a 3 napos robot jol kifarasztott...
Most bucsuzom, szep heteveget mindenkinek es ne nehezteljetek ram, ha a heten nem irok surun es nem valaszolnek e-mailjeitekre, de igyekszem atadni magam teljes mertekben annak, hogy a lanyokkal toltendo egy het szep emlek legyen nekik is es nekunk is... :o)

No comments: