Monday 29 June 2009

Szilasek latogatasarol...



Majdnem 23 ora... A "fogalmazokam" nem igazan van a toppon, de ugy erzem, tartozom mar egypar sorral, hiszen mikor is irtam utokjara??? Mar magam sem emlexem... :o(
Ami azota tortent:
az ido javul, nincs mar annyi esozes, de azert meg jutott belole a hetvegere is egy kisebb adaggal, igy a Szilviek ittletenek toredeknyi idejet egy kis eso is bearnyekolta, de azert sokkal jobban jartak, mint elodeik nemreg... :o(
Csutortokon erkeztek es ma reggel folytattak utjukat Italia fele, majd onnan Nemetorszagba tovabb 2-3 nap mulva - ha jol tudom -, majd onnan par nap mulva vissza Hungariaba, onnan pedig nehany intezni valo utan (es 2 honapnyi itthonlet utan!) ujra irany Ausztralia!
Olyan jo volt egyutt!!! El sem tudom mondani! VEGRE megoleltuk egymast eloben, vegre kicsit egyutt lehettunk! :o) (Remelem Szilvike is hasonloan velekedik, ez majd kiderul a kesobbiek folyaman, bar remelem nincs oka panaszra (kiveve a Rudi veleszuletett "onallosagat" es egyeb szervi es agyi bajait leszamitva, amiken nem valtoztathatott, mert akkor megtagadna onmagat, ergo: ezt igy kell elfogadnunk! O ettol Rudi! :o)))
Bence (3) egy irto cuki kis gyerkoc! Nem csak kepeken aranyos, de eloben meg inkabb! :o) Az otthonrol leszervezett Thomasos kontos is jol jott es oriasi hasznat vette a kis "oroszlankiraly" ebben a nehany napban... :o)
Voltunk strandolni, varost nezni, ettunk-ittunk, dumcsiztunk es jol ereztuk magunkat (szerintem mindnyajan!) :o) Bar Lacko apukaja eleinte kisse kedvetlennek, szotlannak tunt, egyszeruen nem tudtam "elolvasni" milyen es mire gondol epp, de titokban remelem, hogy szinten elvolt, nem unatkozott es azert jol erezte magat nalunk O is... (Kesobb erdeklodom Szilasnal...) :o)))
Rengeteg jo dolog tortent ebben a par napban: volt gyermekkacaj, tarsasag, ejszakaba nyulo dumcsi Szilassal, ami aztan elso ejjel el is huzodott, kesobb mar faradtunk es nem nagyon volt belole repetalas... Mindegy. Majd Skype-on folytatjuk, amint lesz ra alkalmunk!
Szilas elhozta nekem fel Ausztraliat es erosen motival, hogy Karacsony utan talalkozzunk Sydneyben, de ehhez nagyon jol kell gyakorolni a VONZAS TORVENYET es optimistan hozzaallni, varni a NAGY CSODAT es hinni benne renduletlen!!! :o)))
Sajnos a vizesesekre nem tuduam Oket en is elkiserni, mert mar nem volt hely az autojukban, Rudi meg eppen most elte kb. a legfaradtabb periodust az eleteben, de aztan utolso estere o is kisse jobban lett es elmult majdnem minden baja... Talan a Gabi "Soupseed" levese (Dr Nona) segitett rajta, ugyhogy ilyet majd muszaj lesz talalnom valahol, hogy legyen itthon tartaleknak ilyen nehez idokre...
A reggeli bucsuzast alig birtam ki konnyek nelkul, de azert kibirtam amig el nem indultak, aztan ugye elkezdtem bogni, mint a zapor, mert ilyen csodak es ilyen klassz talalkozasok nem surun tortennek az ember eleteben... Meg egy klassz konyvet is kaptam kolcson az utolso pillanatban (nem veletlen!), az auto elott Szilvitol, aminek a cime: "Izek, imak, szerelmek" ami egy harmincas no spiritualis utjarol szolo regeny, amelyet a bucsuzast koveto elso ora utan elkezdtem olvasni es ebedig meg sem alltam (mar a 90. oldalon tartok es IMADOM!!!) :o))) Nagyon szuper konyv! :o) (Koszonom!!! Majd kuldom amint kiolvastam!!! :o))
Delutan atsetaltam a tuloldalra Gyorgyiekhez, akik meg csak egy napot lesznek itt a main kivul, es beszelgettunk egy jot a parton, usztam is egyet (pedig dorgott az eg!) es aztan felmentunk hozzajuk mindnyajan, ahol fagyiztunk, froccsoztunk es egy rakas vadiuj magyar magazinnal meg egy uveg akacmezes szilvapalinkaval tertunk haza! :o))) (Koszonjuk Nekik is!)
Holnap delelottre is megdumcsiztunk egy par oras kozos strandolast (ezuttal a mi hazunk alatti obolnel...) , Rudi meg vegre nekiall a csonaknak, amit mara igert, de szerencsere nem tudott idoben befejezni (kulonben nem lett volna meg ennyit sem velunk, amig Szilviek itt voltak!)
Ennyi, ami tortent roviden es tomoren...
Ja es potoltam a kepeket is nagyjabol, ugyhogy akit erdekel, kukk az albumainkba! (Az elso 2 album ujabb...)
Ezek kozul az aktualisabbat (Szilvis) itt eritek el:

http://picasaweb.google.hu/brmkepei/SzilasekkalToltottMajdnem4Nap#


1 comment:

Unknown said...

Egyszerre irtunk :) Ez jelent valamit!!!! Maris hianyzol, imadtam, hogy taliztunk!!! Igyexem a fotokkal, talan majd a jovo heten. Millio puszix!!!