Tuesday 11 August 2009

Ez volt az elmult napokban (roviden)...

Nem vagyok egy peldas blogolo az utobbi idoben, de annal inkabb elem az eletem (eloben!) :o) Es ez a jobbik eset ugyebar... Rosszabb lenne, ha "nem elnek", csak a pixelek kozt... :o) Na de szerencsere meg nem tartunk ott...
Az utobbi nehany napban tortent sokminden... Timiek tegnap ejjel hazautaztak es sikeresen haza is ertek... Amig itt voltak jol kihasznaltuk az idot, hogy sokat dumcsizzunk es strandoljunk, kozben picit a Gyorgyieknel is voltunk (reggeli, majd ebedmeghivasunk volt, ma meg mi varjuk oket egy kis frissen szedett fugevel es frissen mosott agynemuikkel...) Augusztus 7-tol itt vannak ujra Zoranek is es eppen ma hivott le, hogy nezzem meg a tavalyi ittnyaralasuk kepeit, amelyek kozul nehany gyongyszemet en is beillesztettem az elobb, hogy Ti is gyonyorkodjetek a termeszet csodaiban es ebben a fantasztikus-, muveszek ecsetvonasait siman megszegyenito szinpompaban! :o)
Jartam dokinal is es kepzeljetek: "visszahuzodott" a pajzsmirigy gobom!!! Nincs!!! Pedig tavaly meg is boktek a nyakamat es mintat vettek belole, de most nincs ott semmi!!! Es szerencsere gyogyszert sem kell szednem! Hurra!!! Csak evente ketszer kellene vert venni es egyszer legalabb ultrahangon megnezni! Ennyi! (Szerintem ez a vegetarianus etkezesunknek koszonheto, amelyet immaron 1 eve es 8. honapja tartunk (es csak egyszer-ketszer ettem azota egy falat valamit, ami nem vega...)
Egyebkent jol vagyunk... Dorgott, villamlott egesz ejjel, de most szemerkel az eso es hetagra sut a nap, ugyhogy bucsuzom es megyek szivarvanyt lesni!!! Hatha! :o)

No comments: