Thursday 27 August 2009

Megerkeztem 1. szamu celallomasra! :o)

Kedves Mindenki, aki erintett! :o) Ma reggel (hajnali 2-kor) szerencsesen megerkeztem elso szamu celallomasomra, anyuekhoz!!! :o) Soxeretettel, de bevetetlen aggyal vartak, ugyhogy az ejszaka kozepen huzgaltak szet a kihuzhatos kanapet, hogy mindenki elferjen... :o)
Az ut szuper volt, kedves soforunk szuper jol vezetett, vegig 140-160-al lehetett haladni...
Egy cseppet mar pihentem is, de a hugocam felebresztett egy oriasi puszival, amikor meglatta, hogy ott a papucsom az eloszobaban... :o) Ugyhogy gyakorlatilag alig aludtam, 6-tol mar beszelgettunk ezerrel, kipakoltam es delelott 10-kor mar a Motel 2 c. brutalisan szornyu horrorfilmet neztuk (delelotti musornak idealis!) :o) Tesom szabin van, a parja melozik, anyu ugyszinten, apu hozott finom, puha kakaoscsigat a Tornyos Peksegbol reggelire, ittunk egy kavet es most keszulunk a nagymamamekhoz egy villamlatogatasra, majd delutan kollektiv fagyizasra atruccanunk a szomszed orszagba... :o) (Nyugi, csak 2 km kb.!) :o)))
Ma del korul a parom is szerencsesen "landolt", haromagyas szobajaban egy masik pasival vannak egyelore ketten, kesobb lehet bovul a letszam... Ugyhogy teljesen megnyugodtam es lassan el is kezdem alakitani a napirendemet, mert most ugye at kell szokni...
Ja, es anyosom is hivott mar reggel, hogy gratulaljon a nevnapomra, amirol nem is tudtam, mert nem ilyenkor unneplem, de azert tok jol esett! :o)
Hetvegen tesom parjanak a szulinapjat unnepeljuk... Elotte gyalog zarandokolunk 25 km-t egy baratnommel, a tobbi meg majd idovel alakul...
Majd jelentkezem! Szep delutant, estet, reggelt mindenkinek! :o)

2 comments:

Age said...

Legyenek szép napjaid!!!!!

Age said...

Hol a chat részed, ahová csak úgy lehet dobni neked üzit?