Monday 21 December 2009

Aranykezu uram!!!

Emberek! Ez egyszeruen CSODA! Nem kevesebb, hanem egy igazi CSODA!!!
Kepzeljetek el, hazahoztuk ma vegre a szamitogepunket azzal, hogy a pasi azt mondta a szErvizben (amit en inkabb szArviznek neveznek...), hogy tonkre ment az alaplap, es mivel ez egy regebbi fajta alaplap, nem tudott eddig (10 napja???) beszerezni masikat, de sajnos eleg komoly a baja a gepnek, az uj alaplap ara ennyi meg ennyi (700 kn) es 200 kn (8000 Ft) az oraberuk es nem tudja, mennyi idore lesz szuksege megcsinalni, de turelmunket keri es hogy par nap mulva megint telefonaljunk oda... Hat persze... Hogyne! Jon a Karacsony es nekunk nem lesz internetunk??? Na neeee!!! Rudi elkerte a gepet, eleg idejuk volt megjavitani, ha nem tettek, az o bajuk! Hazahoztuk es kesz (kozben mar arra is gondoltunk, hogy veszunk egy laptopot persze 10 havi bontasban persze, mert zsetonunk alig van ilyenkor... Na de: a Rudi megint okos volt! Megalltunk egy masik szamitogepes boltnal es bevittuk az gepet, hogy "ehhez kerunk "halozati kartyat"" (nem tudom magyarul, de a lenyeg, hogy kiegett a vilamlaskor a modemunk is es a gepnel az internetes "bejarat"...) es ezt tudtuk, de mire odavittuk a szervizbe, lam, lam: ok azt talaltak, hogy az alaplap is elszallt!!! (Ne nezzenek mar hulyenek!!!) Szoval, hogy ne huzzam az idot: Rudi vett egy ilyen uj kartyat, otthon beszerelte, aztan fujkalt, csavargatott a dolgokon banyaszlampaval a fejen es egyszer csak voalaaaa: megjelent a kepernyon, hogy UDVOZOLJUK!!! :o))))) Hat asszem udvozoltem en is a zuramat!!! Korbecsokoltam az egesz burajat, annyira happy lettem!!! (Ez tortent fel oraval ezelott, azota hozza sem szoltam, inkabb feltoltottem a kepeket, atneztem a maileket es most itt vagyok irni, mert van sok-sok mondanivalom...) :o))))
A ferjem egy aranykezu ezermester!!! Ezt maskor is mondtam, de most tenyleg az!!! A multkori mixer temaban is sikerrel jartunk, mert azt is megjavitotta!!! Ugyhogy mixert sem kellett venni, ugyhogy holnaptol suthetek!!! :o)
Hat ennyi az elso szamu temahoz, de most nem allok le, mert van sok potolni valom, ugyhogy maris irom a kovetketzo sztorit... :o)

No comments: