Saturday 26 December 2009

Rovid karacsonyi osszefoglalo...


Karacsony masnapjanak esteje van...
Az unnepek csendes bekessegben teltek, pont ugy ahogy sokan kivantatok a Karacsonyi jokivansagaitokban... :o)
A Szentestet kettesben toltottuk... Mondtunk asztali aldast es iden volt Lengyelbol szent ostyank is, amit megoszthattunk egymassal... A nevu hal volt es franciasali, hazi kenyer es desszertnek suti... Iden csak ketfelet sutottem: szernyiket es a kekszes-pudingosat... Anyosom is ketfelet csinalt: mini-fankot es dios tortat... :o) Eleg is volt, hiszen volt gyumolcs is meg a raadas, amit az utolsi pillanatban talaltam ki: banankarikak csokoladeba martva es kokuszreszelekben megforgatva... Ezt mini ozzi-zaszlokkal le is fagyasztottam, majd a fagyasztobol kiveve hagytuk kicsit megolvadni es joizuen megeszegettuk Pinocchio-nezes kozben... Nagyon szep filmek es mesefilmek voltak (szinte minden evben ugyanazok, de ilyenkor olyan jo oket ujra meg ujra megnezni...) :o))) A Pinocchiot pl. meg sosem lattuk, ugyhogy uj is van "a Nap alatt"... :o)
Ebedelni anyoseknal voltunk (ezzel nem mondtam ujat, igaz?), akiktol kaptunk "penzt es eletet", plusz en kulon egy ezust nyaklancot!!! :o) Este Anyuekkal is csevegtunk egy kicsit Skype-on keresztul, ha mar nem lehettunk egyutt eloben...
Ma nagyon meleg volt... A mult heti fagyoskodashoz kepest, ma egy szal bluzban lehetett setalni... Felhos volt ugyan az ido, ugyhogy bele sem merek gondolni, milyen meleg lett volna, ha a nap is teljes erovel sut!? Splitben mondjuk voltak furdozok ma is... :o) Allati!!!
A setat egy teaval zartuk es probaltam "BOLDOG KARACSONY!"-t kivanni homokba irt uzenet kepeben, de a tenger olyan jol elszorakozott velem, hogy akarhanyszor sikerult a vegere jutnom, elmosta egy hullam es kezdhettem elolrol, ugyhogy feladtam es vegul csak annyit sikerul, amennyit a mellekelt kepen lathattok... :o)
A nagy meleg oromere forgattunk megint egy mini-videot (mostanaban nagyon jo mokanak tunik ez a fajta kommunikacio-arasztas!) :o) es keszitettunkpar kepet is (jobbara rolam meg a termeszetrol, amerre ma setaltunk...) A kepekbol latszik, hogy egy szal vekony bluzban voltunk... Komolyan! Nem mese! :o)))
...A karacsonyfank iden nagyon szep! Legalabbis nekunk nagyon tetszik... Tavalyihoz kepest sokkal tagasabb, tobb aga van es igy tobb hely a disziteshez... :o)
Holnap megyunk szavazni! Ez mondjuk eleg gaz, hogy ilyenkor kell koztarsasagi elnokot valasztani, amikor az orszag nagy resze vagy siel vagy rokonoknal van (es nem a sajat lakohelyen, ahol szavaznia kellene...), ugyhogy nagyon kivancsi vagyok mi lesz ebbol... Nagyon eros volt a kampany, el is rontotta a december unnepi hangulatat a sok ronda pofaval akik a plakatokrol neztek le rank... :o( Na majd meglatjuk holnap, ki lesz a nyertes! :o)
...December 24 ota nem mosogattam... :o) No nem azert, mert vettunk mosogatogepet (ott meg nem tartunk es "keret" se nagyon jut iden mar ra...), de azt mondtam magamnak, hogy most pihenes van! Elvezem a hevereszest, pihenest, TV-zest, kepes vagyok orakig bamulni a karacsonyfankat es setalni a joidoben... :o)
Most bucsuzom... Meg van egy kis dolgom a kepeink rendezgetesevel, aztan este megint jo film lesz a TV-ben, ugyhogy lazulunk tovabb...

Mindenkinek tovabbi boldog unnepeket kivanunk!!! ♥

No comments: