Tuesday 5 January 2010

Ev eleji szosszenetek...

Januar 5... Beindult az Ujev par napja... Reszunkrol sok szempontbol mas lesz, mint a tavalyi, de ez nem csupan kenyszerito korulmeny, hanem sokkal inkabb sajat dontes fuggvenye... Nem nagyon szoktunk fogadalmakat tenni, de most tettunk... Nem is egyet... :o) Majd egyszer talan meselek rola, de elobb megvarom, hogy lassam, hogyan mukodik minden, aztan majd bovebben regelek a dolgokrol...
Kezdetnek egy kis izelito:
- A napokban szeretnek beirtakozni a varosi konyvtarba egy esztendore... (Igen nagy bizalommal abban, hogy lesz idom olvasni es konyvtarba jarni...)
- Ugy dontottem nem artana egy kis trening 2010-tol a szurkeallomanyomnak sem, ugyhogy elkezdek egy tanfolyamot (vagyis inkabb kettot...) A lenyeg lenyege, hogy: tanulni akarok!!! (Nem, nem vagyok megorulve, de igen komolyan szomjazom a tudast, es hiaba a sok eves iskolaba jaras, ugy erzem en nem tudok tanulas vagy max. olvasas nelkul elni... :o( Egy darabig ment, mendegelt, de mar nem jo... Hiany allt be az agyamban es ezen surgosen javitani kell!!!
- Na most kapaszkodjatok, es ne tessek rohogni: hastancra fogok jarni!!! :o)))) (Mondom nem rohog!!!) R. pedig bb-re (body building), ugyanoda, ahova en es szerintem egyidoben is (mert igy gazdasagos) es neki aztan tok mindegy mikor jar, csak az en oraimhoz kell igazodnia... A helyszin: Split. Tengerpart (kozvetlen!) es hatalmas tengerre nezo albakok!!! Ilyen kornyezetben fogom maramrol - remelem - lerazni a hajat! :o)
- Ezen kivul persze megfogadtuk, hogy iden befejezzuk a lakast, erosen koncentralunk a penzre, hogy jojjon, legyen eleg stb. (vonzas torvenye...) es probalunk mindenben pozitivak lenni es mindenben meglatni a szepet es a jot... Na jo, a vege talan eleg nyalas szovegnek tunik, de tenyleg ezen vagyunk...
Kezdetnek pl. ma meglattam egy szep orat (nekem szep, masnak nem biztos, de nem is ez a lenyeg...) es megvettem! :o) Nem mintha dolne most a le mindenhonnan, de bizunk benne, hogy majd fog... Az ora viszont a konyhaba kerul, ugyhogy motival is, hogy mielobb keszen legyunk vele es szepen rendezgethessuk nekunk tetszo dolgokkal... :o)
A mai nap masik okos befektetese egy puha WC-ulokebe tettetett! :o)))) Nem birtam ott hagyni! Nem mintha olyan gyonyoru lenne a kinai-, piranjas dizajnjaval, de a lenyeg, hogy puha! Fo a kenyelem! :o))) Viszont meg annal is fontosabb, hogy itt, ahol nincs futes es azert akad hideg ido errefele is, elofordult mar, hogy majd hozzafagytunk a slozihoz ejjel, ugyhogy a jovoben ezt elkerulven puha (s talan nem jeghideg...) deszkara fogunk ulni ott, ahova a kiraly is gyalog jar... :o) Talan igy kevesebb holyaghurut teara kell kolteni a jovoben... Majd meselek - foleg a sorstarsnoknek, akikkel ez mar napirendi tema volt nemegyszer - , hogy hogy valt be!
(Illusztracio mellekelve! Masodik kepen eppen prezentalom, hogy "puha am, keremszepen!")
Most bucsuzom... Holnap Haromkiralyok. Elvileg bontani kell a Karacsonyfat, de ma hallottam olyat egy boltben (eladonok cseveresztek, mikozben engem szolgaltak ki a WC-deszkammal...), hogy januar 13-ig meg kell hagyni... Azt mar nem hallottam miert is, mert fizettem es nem vartam vegig a lenyeget... Utananezek a neten... :o)
Most huzok dolgozni... Var a zuram es a paraelszivo epitese, amit mar tegnap elkezdtunk... Nemsokara arrol is mutatok kepeket... Turelem... :o)

No comments: