Tuesday 19 January 2010

Szilvinel jartam...

Ma reggel R. atdobott a nemmesszi Szilvimhez egy kis tere-ferere, ahol eloszor is kenyszererzetem lett, hogy lefotozzam Toluk a kilatast a nyilt tengerre, aztan nem birtam ki, hogy ne fotozzak az ebed elotti seta kozben, ugyhogy megint lett vagy 25 foto errol a szedito keksegrol, ami itt nap, mint nap elvarazsol es emlekeztet arra, hogy milyen szep is az elet, de foleg a termeszet!!! :o)
A kepek kompletten ott vannak az albumok kozt... Katt jobbra a "Katt ide" feliratra... :o)
Amiket meg beillesztek ide, egy kis izelito, de az elso kep pl. a kilatast tukrozi a hazukbol... :o) Nem gyenge, mi? :o))))
...Ma megtanultam Szilvitol, hogyan kell olyan pizzat sutni, amit nem kell keleszteni, hanem csak kikeverni a tesztajat, kirakni a tepsire es miutan rapakoltuk a feltetet, mehet is a sutobe! :o) Ugyes! Nemsokara en is kiprobalom! :o)
...Amig en baratnoztem, emberem autot szerelt, mert a ho vege fele a mi kocsinkkal megyunk majdnem 400 km-re, ugyhogy at akarta nezni totalisan es a hibakat megjavitani, de a melo elhuzodott, ugyhogy kolcsonkocsival jott ertem 3 korul... (O is tesztelte a pizzat! :o))
...A legjobb baratnom (vagyis a MOSOGEP!) :o) pedig szepen kimosott addig, amig en csavarogni voltam! :o) Milyen jo, hogy modern korban elunk!!!
Delutan kiteregettem es porszivoztam, felmostam es a furdoszobat is rendbe tettem, mig emberem a konyhaban tett-vett... Egesz delutan a falat kaparta, na nem mintha akkora fajdalmat okoznek neki, hanem mert a tegnap vasarolt teglaimitaciot ugy kellene feltenni, hogy elozoleg a falat megkapirgaljuk... Hat ezt a feladatot R. onkent valasztotta, pedig szerintem nem feltetlenul szukseges... Na mindegy... O azt mondja igen... Ugyhogy egesz delutan falat mart es amikor vegeztem a takaritassal es belestem hozza, jol meg is lepodtem, mert a Rudit hagytam ott es egy hoember (vagy legalabbis hofeher ember) nezett vissza ram! :o))) Nem akartam felidegesiteni, hogy lefotozhatom-e, mert eleg faradtnak tunt az a feher feje... A szemei meg tokre vorosek lettek... Ijesztoen nezett ki es feher bajusza is volt! Jujj... Szornyu!!! :o))) A kapirgalast majdnem befejezte, de suru volt a mai napja meloilag, ugyhogy inkabb abbahagyta az elobb es most zuhanyzik... A hofeher szornyeteg ment be, de mire kijon a furdobol ujra a ferjemre fog hasonlitani... :o) Legalabbis remelem, hogy nem marad tartos a reinkarnacio!!!
Most bucsuzom is mara, mert mindjart en kovetkezem... Nalunk ugyanis akkor kell menni zuhanyozni, amikor az egyik elomelegiti a masiknak a furdot, mert kulonben nincs futesunk... Itt elvileg nem szukseges, de neha nagyon is jol jonne... Na de ez van: a telet itt tulelni kell valahogy, aztan hamarosan ujra itt a nyar, de addig is karpotol a vegtelen kekseg latvanya minden egyes hideg es szeles napert...

2 comments:

Age said...

A falat azért kell megkapirgálni, hogy megyen mibe kapaszkodnia a ragasztónak amivel majd felragasztjátok a burkolatot. Már alig várom hogy lássam. Szilvi barátnőd >> ő az akit én is ismerek? Na most megyek képeket nézni. puszAge

Age said...

Na meg is jött a válasz az előző kérdésemre. Mondd meg neki, hogy puszilom, és tényleg nem gyenge a kilátás tőlük sem!