Saturday 30 January 2010

A teremburajat!!!

Ejfel mult nem sokkal, elvileg mar szombat van, de gyakorlatilag mi meg nem is fejeztuk be a penteket... Emberem (a nagyon ugyes, akinek pirospontok jarnak non-stop...) most zuhanyzik, mert o meg elmosta a szerszamokat, en mar turbanba kotott portalanitott es tisztara mosott fejjel, testtel, orrombol teglaszinu trutyikat kifujva, fulembol szinten tegla szinu szemetet fulpalcikaval kipucolva ulok a gep elott es megprobalok legalabb 1-2 e-mailre valaszolni, hogy annyival is kevesebb legyen holnapra... :o)
Rudinak minden dicseret atadva (Ancsitol, Agitol, plusz az e-mailekben erkezettek...), nagyon „dagad a melle”, felek, hogy elbizza magat... Velem mas a helyzet: engem valahogy mindenki kifelejt a dicseretek ozonebol... :o( Talan azert, mert en adom alatok a lovat azzal, hogy dicserem a zuramat (hiszen onmagamat nem illik...) es fotozom a dolgokat (sokszor ot is, mert belelog a kepbe...) s Ti ebbol mereszelitek azt gondolni, hogy en csak idonkent beugrok es lefenykepezem, aztan ideulok es megirom, hogy „jaj de jo nekem, milyen ugyes es szorgos kis ferjecskem van...” :o))) Pedig az igazsag odaat van! Az az igazsag, hogy: az osszes tegla tobb izben is az en kezeim kozott haladt at! Eloszor, amikor mind a 9 dobozbol en szedtem ki es valogattam vilagosabbakra es sotetebbekre oket, majd en kevertem minden alkalommal a flexi ragasztot vizzel (vizet is en hordtam a furdoszobabol! Hoppa!) „Szorgalmas es ugyes Rudi” addig transzban fekve probalt erot nyerni a „dominozashoz”, es minden egyes teglat en kentem be a ragasztoval (hogy ferfikez ossze ne trutymakolja, mert nem egyszeru lemosni, ha ragasztos lesz!), ugyhogy az ugyes kezu dolga ebben a projectben a fal bekenese volt ragasztoval es kesobb az ALTALAM adogatott teglak elhelyezese! Sot! Az elso sort kovetoen, amikor a kovetkezo sor egy felessel beljebb indul, szinten en ugyeltem fel, mert az aranykezu szimplan felbevagott egy teglat, de ezzel el is csuszott volna az egesz sor, ha en nem lepek kozbe, hogy „oppszi-dezi apukam, nem úgy van am ez!!!” Ugyanis a kozepe, az a 2 cm szeles fuga kozepe, vagyis fel tegla plusz 1 cm, s ekkor vagyunk kepben!!! Beismerte tevedeset, javara legyen irva! :o)
Melo kozben - amikor en elore lekentem es sotet-vilagos-sotet-vilagos logikaval sorba keszitettem a nagyon ugyes Rudinak a teglacskakat – szorgalmasan hordtam nekunk a teat is, hogy ebben a nagyon hirtelen rank toro nagyon hidegben, a futetlen konyhaban szejjel ne fagyjunk...
Na, ezeken nem azert irom, mert „nagy arc” vagyok, es tudom, hogy magunknak csinaljuk, nem kiallitasra vagy hazi feladatkent technika orara, de uuu!!! Fuuu! Kikaptok ezert!!! :o) Igenis en is szorgalmas vagyok (es preciz es gyors!), mert ha azt varnank, hogy emberem egyaltalan nekialljon valaminek (anelkul, hogy en lokdosnem kicsit hatulrol, hogy „gyerunk mar, megint elment fel nap a semmire es sosem vegzunk mar ezzel az egesz kocerajjal!!!”, akkor ki tudja, hol tartanank... Na, ez van. Ha mar tisztabb a kep, akkor allok elebe a jol eso dicseret esonek minden iranybol... Csak ilyen szimplan, ennyire szerenyen... :o) S mondja meg egyszer valaki, hogy jo nekem, hogy nem dolgozom, annak kitekerem a nyakat... Ezentul jobb lesz, ha neha a zuram kezebe adom a fenykepezogepet, hogy rolam is legyen bizonyitek, kep, video stb., ahogy log a nyelven es vonyitok a faradtsagtol...
Ejfel mult 20 perccel... Azt hiszem most mar zuzok aludni... Hosszu volt ez a nap (is)... Szerintem teglarol fogok almodni... Ma is...

1 comment:

Age said...

Drága Mónim!
Egy jó feleség olyan, mint a háznak az alapja. Tudod azt hogy egy háznak van alapja általában nem látni, de ha nem lenne alap, legyen akármilyen szép is a ház, összedőlne. Na ilyenek vagyunk mi az emberünk mellett. Tesszük a dolgunkat és akár észrevétlenek is vagyunk, és igazán akkor tudnák meg hogy mit is érünk, ha nem lennénk. Ne izgulj, ha te nem lennél ott, R nem csinálna semmi ilyen falvakarást, és szépítgetést, mert ezt Ő mind mind Neked és miattad csinálja.
Az alapról tudni kell hogy mindig fagyhatár alá kell tenni az alap alját, és pl még Magyarországon 1m körül van ez a határ, addig Szibériában akár 2,5m is lehet ez. Szóval hidd el mindenki tudja, hogy Te is ott vagy, és csinálod a dolgod:)) és igaz nálunk a határ akár a csillagos ég is lehet, szóval a lényeg a lényeg. Kellünk és kész.