Friday 12 February 2010

Egy csepp Brazilia, igy a karneval kornyeken... :o)

...Nemreg jottem meg Lucianatol, aki brazil... :o) No nem a rioi karnevalon voltam, csak itt, falun belul... :o) Mint mar irtam, kiderult, hogy el itt egy brazil lany, 25 eves, ket kisgyerekkel es egy dalmat ferjjel... Ma volt szerencsenk megismerkedni szemelyesen es azt kell mondjam, hogy ami a szappanoperakban van, az ugy igaz, ahogy van! :o) Legalabbis a nyelv! Igaz, hogy nem spanyol, hanem portugal, de ugyanolyan latinosan dinamikus, temperamentumos, tipikusan erezni, hogy az ereiben igazi SANGRE (ver) folyik! A beilleszkedes nem volt neki nehez, m ert nem egy puhany es erzekeny alkat, mint en peldaul, hanem siman kommunikal amennyire tud (nagyon jol mar! Csak neztem, milyen jol mondja!) es azert ha kell meg le is ordit embereket, pl. a hentest... :o) Egyebkent nagyon szep! (Ne ertsetek felre, de meg sosem lattam kozelrol brazil embert, ugyhogy most kicsit kielemzem...) :o) Annak ellenere, hogy sotet hajura tippeltem, szoke! Igaz, festett szoke, de szep hosszu szoke haja van es nagyon sokat mosolyog!!! Lazan veszi az eletet, de nagyon jo haziasszony... Igaz, a ferje nincs otthon 3-4 honapot, mert meg mindig hajozik, de azert o nem depizik, hanem cipeli a fiat oviba, aztan otthon elvan a kislannyal... A gyerekek is cukik nagyon, es persze Natasa kisfia is, hogy ot is megemlitsem, mert hat neki koszonhetem, hogy megismertem Lucianat... :o) Volt ma mindenfele beszed: olasz, horvat, portugal... :o) Megdumcsiztuk, hogy majd csapunk nagy ivaszatot is (csak a zuram birja idegekkel! :o))), mert mint tudjuk a TV-bol, nem all tavol a del-amerikaiaktol a pia! :o))) Allitolag van a kornyeken meg sok brazil no! Hasonloan, hajon dolgozo helybeli ferfiak fogtak ki oket idegen vizeken... :o) Hat mar alig varom, hogy osszehozzunk valami olyan partyt, ahol osszejon a sok itt elo, de kulfoldi no es csaladjaink! :o) Valoszinu tavasszal, ha mar jobb ido lesz, mert most rengeteg eso esik, nincs is hely satrat verni, bar Lucianaek haza elott rengeteg hely van es volt mar ott nagy latino party (szulinapi bulik stb.), lattunk kepeket... (Pont olyan, mint a szappanoperakban!) :o)
Vasarnap lesz nalunk farsangi felvonulas... Megbeszeltuk, hogy elmegyunk a lanyokkal es a gyerekekkel... Tok jo lesz!!! Majd akkor csinalok kepeket is! :o)))
Natasa ferje egyebkent olasz szakacs es ma ot hivtam fel, hogy megkerdezzem, melyik 4 sajt valo a 4 fele sajtos szoszra! :o))) Na, mit szoltok? Van meg valakinek "keznel" olasz szakacsa? :o)
Elokotortam a tarolobol az olasz leckeimet is, amikbol regen tanultam... Ideje atismetelni, hogy ne egjek, ha beszelgetni kell... :o) Huu, total feldobodtam ma! Pedig nem is ittam sokat... :o)))
Rudi ma konyhazik (tegnap en festettem, mert ot apja lefoglalta egesz delutanra...), nekem meg ma kimenom volt... :o)
Nemsokara ujra jelentkezem, addig pedig: BOLDOG VALENTIN NAPOT!!! ♥

No comments: