Tuesday 16 February 2010

Farsang, buli, agymosas...

Na, eleget Lambadaztatok, most lazitaskeppen megirom milyen volt a hetvege... :o) Csucccs!
Ott alltunk meg, hogy Boldog Valentinnapot... Na kerem, en - idiota! - azt hiszem (minden evben!), hogy februar 13-an van az a nap... Es minden evben koppanok, hogy "ja, nem is, hanem majd holnap..." :o) Iden sem volt maskepp... :o) Mondjuk idejeben rajottem, nem mintha asztalfoglalast akartam volna atrakatni masnapra vagy valami, de azert Rudit reggel puszival ebresztettem (ami szinten nem szamit felesleges energiapocsekolasnak, mert masnap siman meg lehet ismetelni...) :o)
Valahogy iden ez a farsangi buli zavart ossze... Total nem vettem az adast arrol, hogy aznap van a Valentin-nap is... :o) Na mindegy...
Roviden: Valentin-napon (ami pentek volt...) befejeztuk a festest es Rudi feltette a spot lampakat! Most ugy ragyog a konyha, mint egy kristaly, csak epp nem nagyon fenyezem egyelore, mert meg por van azert , de holnap tesszuk le a padlot es tegnap valasztottunk butort (sotet, dio, ahogy mar mondtam, de brutalitikusan draaaaga!!! :o( Viszont inkabb varok meg, de ez legyen, nem akarok muanyagot!!!) Szoval a Valentin-napunk pentek helyett tegnap unnepeltetett, egy gyertyafenyes vacsoraval (igaz, hogy ezer elitezni valobol hazafelejovet egy bevasarlassal megrakott autoval, de) megalltunk es vacsiztunk es finom volt (es emlekezetes!) Emlekezetes tobb okbol is: eloszor is azert, mert elotte levo napon Rudival jol osszevesztunk (de ez ugye csaladi maganugy, ugyhogy nem is ecsetelem... Roviden az okarol: nem tetszenek neki az "uj baratnoim", ahogy o nevezte oket (mert azert a farsangi bulira eljott megnezni minket...) es szerinte nem nekem valo tarsasag egy gyogyult kabitoszeres es egy k...a (s meg o mondja, hogy ne itelkezz!) Hat en nem itelkezem, csak szimplan tok jo napom volt a csajokkal meg a gyerkocokkel... Jo volt a farsangi bal, bar a felvonulast elmosta az eso es zart terembe teleportaltak a nepet, de jo volt igy is... :o) Farsangi buliban kicsit tancikaltunk (ez mar szombat...) es atmentunk Luekhoz (a brazil lany...) aki svedasztalra elokeszitett talcakat hipp-hopp kikapta a hutobol, kenyeret felvagta, megteritett es az en kokuszkockam is az asztalra kerult, ami utan vidam eszegetes (majd iszogatas...) kovetkezett s az este folyaman enekeltunk is, a "jutyub"-on hallgattunk szamokat, a gyerekek szepen eljatszottak es meg fenykepezkedtunk is, mert ez egy JO NAP volt, egy jo buli! :o) Ehhez kepest este 22 orakor arra jovok haza, hogy Rudi melyen beletemetkezett a konyvebe es nem is koszon, csak olvas kemenyen... Ram se nezett!!! A szokasos kerdesemet roviden es tomoren megvalaszolta: "Most merges vagy? Csak, hogy tudjam, mert elkezdek azon gondolkozni, hogy mit vetettem most megint..." - valasz: "Nem vagyok merges!" (s kozben merges arcot vag hozza es eccerse nez a szemembe!) Hat jo... Letusoltam, pizsibe oltoztem, lefekudtem... Emberem persze meg mindig 5eves kisgyerekfejjel duzzog, aztan elkezdi: "Szep baratnoket talaltal magadnak! Sok jot fogsz tanulni toluk..." Na ez volt szombaton... Sirtam egy kort, hogy sikeresen elrontotta az egyebkent szep napomat stb. stb., s mindez arra volt jo, hogy masnap mindent jol atanalizaljunk mely kereszteny filozofiakkal fuszerezve es oda lyukadjunk, hogy: "Oke, tenyleg nem az en szintemen vannak a lanyok, de miert is kellene elfordulnom toluk, amikor a sajat eszem megvan es nem kezdem el oket "utanozni"..." Rudi pedig ettol fel, hogy "en is" lealacsonyodom az ures materialista gondolkodas szintjere, hiszen mar szombaton is MEKKORA hatassal voltak ram, hiszen: rohogtem es tancoltam a farsangi balon (Rudi szemeivel nezve: hulyet csinaltam magambol... Sajat szemeimmel nezve: jol ereztem magam es vegre "kijottem az eletbe"!), Lucianaeknal ettem prosciuttot es kolbaszos szendvicset (pedig maradhattam volna siman a franciasalata mellett, hiszen "megmondtuk, hogy mi nem eszunk hust"... Raadasul ittam bort is! Fuuuuu!!! Jujj, de "rossz kislany" voltam!!! :o)))) Na, hagyjuk... Azert le akartam irni, hogy lassatok, hogy nekem se konnyu mindig es az en ferjem is csak feeerfi... Neha nem ert meg, de nem baj, mert neha en sem ertem magamat, de nagyon sokszor ot sem... S ilyen alkalmakkor eszembe jut amit Age mondott es ezt mondogatom R-nak is: "Azert vagyunk egyutt, mert szeretjuk egymast! Azert hazasodtunk ossze, mert szeretjuk egymast, nem azert, hogy ba..ogassuk egymast es a masik minden "hibaja" valook legyen... Ugyhogy tegnap is megbeszeltuk, hogy igyekszunk nem vitatkozni, nem kezdeni veszekedesbe, hanem szepen-, nyugodt hangnemben megbeszelni a masiknak "nemtetszo" dolgokat... :o) Hat ehhez szurkoljatok most, hogy kibirjuk...
...Tegnap delelott bementunk Splitbe: vettunk kajat es neztunk butort... Voltunk a forrasnal is, ahol eloszor uzsonnaztunk, majd osszefutottunk (a semmi kellos kozepen!!!) azzal a Goran nevu haversraccal, aki a forrast elmagyarazta annak idejen Rudinak es azota is innen cigoljuk a vizet... :o) Hat kerem: ez a tegnapi talalkozasunk Gorannal nem volt veletlen! Az tuti! :o) Vagy 3 orat ott voltunk, beszelgettunk, kozben erdekes dolgokat is muveltunk (felreertes elkerulese vegett: Goran vezenylesevel lementem Thetaba (gondolatban egy gombbe, majd abban be a talpamon at a Fold melyebe egeszen az energiamezokig, majd onnan fel es ki a fejembol szivarvanyon at a Vilagurbe, "fel" Istenig, ahol ismetelnem kellett, amiket G. mondott, hogy vedelmet kapjak es megszabaduljak az auramon csungo eltevedt lelektol/lelkektol, akik erzik - allitolag - bennem a fenyt es itt szivjak az energiaimat mert valamit akarnak tolem vagy altalam... Kb. ugy, mint ahogy a Hatodik erzek c. filmben a kissrac korul ott vannak a halottak... :o)) Hat meg ezektol is megszabadultam tegnap es most figyelnem kell magam, mennyire leszek mas a napokban, mennyire lesz tobb eletkedvem, erom stb. Ugyanis volt az energiamezomben egy-ket ilyen "szivattyu"... )
Akinek ez magas, nem haragszom, hogy atugrotta ezt a reszt... Azert is jeloltem dolt betukkel, hogy konnyebben lassatok meddig tart... :o)
Hazafele jovet megvacsoraztunk egy elegansabb, de nem tul draga etteremben es setaltunk egyet, aztan hazafele megint osszevesztunk egy komolyabb teman... (A fu esete velem 2 evvel ezelotti nyaron...) Aztan ejjel 2-ig megint ide-oda analizaltunk, bocsanatot kertunk egymastol es rajottem kozben, hogy borzasztoan nehez az elet, ha ugy akarjuk elni, hogy az helyes legyen es nagyon nehez megmaradni a helyes uton, mert folyamatosan jonnek a kisebb-nagyobb elterito akadalyok, de ha mar itt vagyunk a Foldon, annak oka van es vegig kell jatszani, nem lehet fel uton kiszallni, pedig de jo lenne neha...
Ma kedd van... Nathas vagyok es orrfujas kozben nagyon megszur belul a jobb fulem... Talan nem lesz komolyabb bajom ezzel, talan csak annyi az egesz, hogy nem akarok hallani valamit, amit muszaj hallanom... Neha melyebb oka van a bajainknak...
Most bucsuzom... Feldobom a kepeket es elinditom a keddet... :o)
Udv es szep hetet mindenkinek!

http://picasaweb.google.hu/brmkepei/FarsangiBuli2010#

No comments: