Thursday 18 February 2010

Meglepetes anyutol...

Azt tudtuk, hogy csomagot varunk, mert megkertuk anyuekat, hogy kuldjenek homeopatias gyogyszert R-nak, de azt nem gondoltuk, hogy mas is lesz benne, amivel nagyon szep meglepetest okoznak nekunk! A kert gyogyszeren kivul volt meg benne mindkettonknek egy-egy felso (embernek ing, sogortol-sogornak! (Vagyis tesom volegenyetol emberemnek...) :o)), aztan egy Nature Min (FLP) taplalekkiegeszito, egy pedikur szett, hogy telen elhanyagolt talpainkat a nyar bekoszontte elott helyretegyuk, es a kepen lathato ket sziv formaju gyertya (ez Valentin-napra!) meg csokik es a legeslegszebb: egy kis japanos stilusu dobozka, amelyrol eloszor nem is tudtam, hogy micsoda, de amikor kinyitottam megtudtam! :o) Gyertyak vannak benne es illatositopalcikak alatettel... Nagyon kis cuki!!! Ugy orultem neki! :o) Ez volt a szulinapi elo-ajandek szamomra! :o) Nemsokara ugyanis betoltom a huszonkilencet...
...Egyebkent meg mindig meg vagyunk fazva (en jobban, o kevesbe), most is epp NeoCitrant iszogatok itt...
Tegnap delutan emberemmel aramot vezettunk (ne oruljetek, nem a testunkon keresztul, tehat meg elunk!) A konyhaba felkerultek a konnektorok mindenhova, es en voltam a biztositekot fel-le kapcsolgatasert felelos... (Komoly feladat, ha az ember ferjenek elete a tet!) Ma is visszavan egy kis aramozas: szet kell osztani 3 fazison az "aramokat", hogy ne legyen nagy a megterheles sehol... Erdekes dolgok... Orulok, hogy a zemberem ezzel tisztaban van, en magam sosem tudnek ilyeneket csinalni, hiszen fizika oran altalaban a kovetkezo orara keszultem hazi feladattal vagy feleleshez keszulodtem mas tantargybol... Valahogy sosem vonzott, mert melyen legbelul tudtam, hogy ami fizika, az pasi-melo, nem nekem valo... :o) (Berci ba' most kanyarintana egy sallert!) :o)
Ma delutan megint varosi program: festeket megyunk venni, mert az ajtok lefestese kovetkezik nemsokara... Utana megint doki... En mar ugy hivom lassan, hogy "keresztut", mert egyre nehezebb jarkalnom oda... :o(
Most befejezem, mert kihul a NeoCitranom es az nem tul jo...

No comments: