Tuesday 2 February 2010

Takaritas, Szilvi, seta...

Nagyon klassz napunk volt ma... (Rudi delelott dolgozott, dicserjuk meg! :o)))
En "kivettem egy szabadnapot", vagyis a konyhafelujitasi munkak alol es inkabb mostam es takaritottam (porszivozas, felmosas...), az agynemut is kidobtam a teraszra szellozni, mig a huzatokat kimostam es ma estere mar ujat tettem fel... Olyan szepen sutott a nap egesz estig, hogy ilyenkor szeretem mindig kihasznalni az idot es kicsit szelloztetni agynemut, lakast, es mosni, mosni, mosni, mert azt mindig van mit es ilyenkor, amikor bura van (eszaki szel, a huvosebbik...) akkor nagyon jol szarad minden (a felmosas is, mig maskor az olyan nehezen akar megszaradni...)
Na, de eleg a munkakrol, mert meg belefaradok... :o)
Kb. 1-kor megjott Szilvi aki hozott 3 csokis fankot (ennyit a februarban kezdodo dietamrol, meg csak masodika van es maris bunoztem...) :o))) amelyet ebed utan el is fogyasztottunk... R-nek is jol jott egy kis edesseg a fejebe, hogy tobb ereje legyen a munkahoz... (Ma nem dolgozott sokat, csak korulragasztgatta a visszalevo teglakat, hogy holnap ossze ne fugazzuk...) Ebed utan tehat fank, tea, dumcsi es volt szerencseje Szilvinek anyosommal is megismerkedni, aki lejott egy bemutatkozas erejeig... :o)
...A desszertet "el is kellett egetni", ugyhogy egybol utana mi ketten (R. nelkul...) elmentunk egy nagy setara!!!
Az idojaras megkivanta, hogy a tesomtol orokolt "mamut" kabatban menjek, mert a napocska ellenere azert eleg huvos volt... Felmentunk az egyik domb tetejere, megneztuk kicsit a Sarkanyszem-tavat es a vegen le is mentunk a partra nehany kep erejeig... :o)
Jo kis nap volt!
Amikor hazajottem, R. vegzett is a teglak korulragasztgatasaval es megkerdezte, hogy nagyon "kisetaltam-e magam", mert o is kimenne kicsit (nem is csoda...), ugyhogy csizma visszahuz es mar folytattam is setamat immaron emberemmel (az elso 10 percben...), aztan csatlakozott Nikola baratunk, akibe belebotlottunk es egeszen este 7-ig ket hatalmas kort tettunk az egesz szigetunk korul mely spiritualis temakat feszegetve... Imadok vele setalni!!! Mindig annyit okosodom!!! :o)))
A vacsit aztan egyutt keszitettuk el R-val es most keszulunk jogazni, ugyhogy huzok is el... (Sajnos az ejfelig dolgozos napokon kimaradtak a joga oraink, muszaj folytatni, mielott ellustulunk...)
Na pa! Majd jovok! ♥

Tobbi mai kep (akit erdekel):

http://picasaweb.google.hu/brmkepei/Februar2#


No comments: