Sunday 7 March 2010

Heti osszefoglalas...

Huhh, repulnek a napok!!! Tegnap azt kerdezte egy baratnom, hogy en is eszrevettem-e, hogy mennyire gyorsan repulnek a napok... Hat hogyne vettem volna eszre! En is mindig csak azon kapom magam, hogy vasarnap van megint! Ugy elrepul egy-egy het... Most lett vege ennek a hetnek, de a jovo hetre mar fix tervek vannak minden napra... Bovebben majd ha jut idom het kozben irni egy-egy aktualis naprol, ha megsem, akkor majd roviditett valtozatban az osszefoglalast...
Ami ezt a hetet jellemezte: volt boven tarsasagi eletunk (ma este is, csak ma hozzank jon vendeg...), a szuletesnapi ebed anyosekkal tovabbra is halasztodik, talan a jovo heten befer valamelyik napba, aztan itt volt Szilvi akit nem lattam 1 honapja, mert otthon volt Magyarorszagon, vele setaltunk egy nagyot (egeszen Luekhoz, hogy egy cappuccino erejeig megismerkedjenek, aztan rohantunk haza befejezni az ebedet amig Rudi a szolot metszette az udvarban es sikeresen belevagott metszoolloval a tenyerebe (rendesen!!!) :o( Mindezek elott voltunk olaszeknal egy delutan, mert utbaestek seta kozben, de marasztaltak olasz gnocchira meg NORMALIS "olasz" kavera, ami ugyanolyan kotyogobol keszul, mint a mi, magyar kavenk... Valaki vesz nekem egy ilyet??? :o))) (Anyu peldaul...) :o))) Na, viccen kivul: tenyleg jo lenne mar egy normalis kavet inni, de szetnezek itt, mert talan itt is lehet venni, ha mar nem is olyan magyar dolog ez... Csak arra kell ugyelni, hogy ne a tulorolt kavet hasznaljuk hozza, ami a torok kavehoz valo... Ok. Kave tema kivesezve.
Szoval volt minden a heten... Tovabbra is butor utan rohangalunk s tovabbra is ki vagyok akadva, hogy semmi normalis nincs!!! Tegnap elott aposom is belevetette magat az expedicioba es elment Splitbe korubeszaglaszni, majd tegnap ebednel 3-4 cetlit nyomott a kezembe magassag, szelesseg, agy, kanape, szekreny, ebedloasztal stb. stb. arakkal es nevekkel ellatva, tovabba mit melyik uzletben latott es tartott jo minosegunek... Mondjuk ez semmit sem szamit, ha ez mind az o izlese, mert ugy kezdte, hogy "gyonyoru BOR franciaagyat latott!!!" :o))) En mar ezen kiakadtam, hogy hogy lehet borbol keszult franciaagyon aludni!!! Tan meg szegecsek is kiallnak belole itt-ott??? Nem vagyok en mazohista!!! :o))) Na, de megnezzuk... A magandetektivunk vajon mit talalt az ugyben... :o))) (Egyebkent el kell mondjam, mert ugy tisztesseges, hogy o adja ra a zset, mert mi most keptelenek volnank ekkora kiadasra... Rendicsek...) :o)
Na, mi volt meg... Ja! Kutyank lett!!! Vagyis meg csak tegnap ota, de reggel is itt fekudt a labtorlon huseges baratkent, tegnap este amikor megjottem Luektol korbeugralt es orult, mint "majom a farkanak"! :o))) Nagyon edes! Van biletaja vagy hogyismondjak, es mara Rudi kideritette, hogy egy nemmessze lako pasas 2 napja keresi... Ugyhogy vasarnapi programunk: gazdikereses a kornyeken! :o) Ebed utan indulunk, ha addig haza nem megy magatol... Egyebkent nagyon edes! Egyet sem ugatott, se nem nyuszitett, a macskakat nem banja es nem is felnek tole (bar kicsit azert ovatosak, ahogy latszik is a mellekelt kepen: macska fentrol megfigyelot jatszik, en meg lent a kutyat simizem!) :o), egyutt ettek ma reggel, foleg macskakajat, mert mast nem tudtam neki adni es a tegnap elotti maradek tonhalas risotto-t...
Tegnap voltam Luciananal, mert a fianak hetfon lesz az 5. szulinapja, ugyhogy osszedobtam egy tortat (lasd: valahol itt a szoveg kozott...), o pedig megint egy uj brazil kajat keszitett... :o) Na ez meg jobb, mint a salpicao, de nem tudtam megjegyezni a nevet!!! Jovo penteki szulinapi bulimra 50 ilyet tervez kesziteni es meg valami burgonyas krokettet is!!! Plusz en is tervezek par dolgot, ugyhogy lesz kaja boven! :o) Az o 5-eves-szulinapjuk marcius 19-en lesz, megsem most a hetvegen, mert sokmindennel elmaradt es nem gyozte elokesziteni ahogy akarta... Kozben lesz meg nehany szulinap ismerosoknel, aztan lassan ideje lesz Eszaknak venni az iranyt es hazamenni!!!!!!!!! :o))) Varom mar...
Vettem szoke hajfesteket!!! Ezer eve nem volt befestve a hajam, de most jon a tavasz es szeretnek kicsit ujulni... :o) Majd lehet velemenyezni... :o))) Hihihi!
Na, itt a vege, fuss el vele... Mennunk kell kajalni, majd a kutyanknak gazdit talalni... Elotte viszont meg legalabb 2 e-mailre valaszolnom kellene, mert hetvegere igertem... (Jaj, de melyikre???) :o)))

No comments: