Thursday 1 April 2010

Otthonrol...


Hetfon este szerencsesen megerkeztem Magyarorszagra, ahol most eltoltok egy kis idot...Azota kicsit csaladoztam, babaztam, voltam kenyeztetesen (masszazson), bejelentkeztem kineziologushoz, vettem nehany uj goncot (dragamnak is...), borozgattam egy baratnommel es beterveztem nehany Husvet utani latogatast is...
Ma megismerkedtem egy nagyon kedves holggyel, aki elso latasra es erintesre (mert megenergiazott kicsit a vallaimnal...) nagyon baratsagos es kedves teremtes! Valoszinuleg holnap is talalkozom vele, mert szeretnem ha a parom is megismerne...
Ebedeltem finom bolognai spagettit egy masik baratnomnel s most tervezek irni nehany "tovabbi tervekkel" kapcsolatos e-mailt, hogy nehogy megint elrohanjanak a napok es ne sikeruljon a terveimnek a fele...
Ma este erkezik a parom, aki keddig itt lesz, hogy egyutt Husvetozzon a csalad... :o) Alig varom, hogy indulhassunk erte...
Holnap nagypenteki misere megyunk, utana - ha sikerul - a Rudit befektetem egy masszazsra, szombaton pedig talalkozunk a mamamekkal is es a rokonsaggal...
Eddig tok jol erzem magam es meg csak most jottem! :o)
Mindenkinek kellemes husveti unnepeket es sok locsolot a lanyoknak, asszonyoknak!
Udv!

1 comment:

Reni said...

Üdv itthon!
Nagyon kellemes húsvéti ünnepet!