Monday 10 May 2010

A hetvegerol diohejban...

Nem mondhatom, hogy egek a motivacios vagytol, hogy irjak a blogba, de azert a lelkiismeretem megkoveteli, hogy legalabb egy-egy rovidebb kis beszamoloval jelentkezzem, ha mar keptelen vagyok idoben valaszolgatni a mailjeitekre... (amiert ezer bocs es egy anyamedve, de tenyleg idohianyban szenvedunk (a megfazason kivul...)) :o(
Ami ez utobbit illeti: tegnap mar ugy tunt, hogy jobban vagyok, de estere ujfent bedugult az orrom s megint alig aludtam (fulladasveszelytol tartva...) Bonusz, ebben az egeszben, hogy meg a zuram is elkapta, tehat valoszinu megsem kezd ma festeni Lucynal, hanem rapihen meg egy napot s most mar "fej vagy iras" alapon dontjuk el, hogy ki foz teat, ki szedi ossze a taknyos papirzsepiket, s amennyire muszaj a tobbi kotelezettseget is sorsoljuk, mert most 1:1 a betegek aranya... Igaz, hogy az egy fore eso szuloi segitseg is 1:1, de a korulmenyekre valo tekintettel nem szivesen veszunk igenybe kulso - vagyis "felso" - segitseget, hogy meg oket is agynak ne dontse ez a dogrovas...
A hetvegenk s a pentekunk azert mozgalmasan telt viszonylag, de megbantunk minden tulkapast, mert vasarnap a megbeszelt kirandulas helyett (pedig ugy vagytunk mar ki, a termeszetbe, egy nagy csavargasra...) egesz nap csak fekudtunk, teaztunk esfelvaltva jartunk pisilni... A csendet csak a TV szakitotta meg, mivel olvasni sem volt eronk s igy inkabb ezt az intelligencianovelo dobozt nyomattuk, percenkent fujta egyikunk az orrat, tehat gyakorlatilag semmit nem hallottunk volna a fimekbol, ha itt nem olvasni kellene a feliratot... :o))) Micsoda mazli!!! :o)
Roviden a tortentekrol:
Penteken hirtelen felindulasbol visszamentunk az uzletekkel teli oriasi bevasarlo-volgybe (amit mi csak "Longfield"-nek hivunk, szo szerinti forditasban horvatrol...) s korbeszaladtunk vagy 10 butoruzletet szebbnel-szebb dolgokat latva egyik-masikban s vegul a CREA-ban leultunk s szamitogepen megterveztettuk, hogy nekunk milyen szekreny kell... :o))) Orultem ezerrel, mert vegre egy hely, ahol nem kell a teljes arat elore kifizetni es varni 1 honapot a cuccosra, hanem csak egy kis eloleg kell es 7-10 napon belul mar pakolaszhatok is a szekreny(ek)be!!! :o))) Azert tobbesszam, mert ket szekrenyt vettunk, mindkettonek en valasztottam ki az anyagat es belso elrendezeset (hova polcok, hova "akasztos" resz...) , ugyhogy igy meg 5% engedmenyt is kaptunk az egyebkent 10%-os kedvezmenyen kivul... :o))) Az osszeszerelesukkel szerencsere nem nekunk kell majd bibelodni (eleg volt anno a mosogatoval es a csappal bajlodni...), mert ingyen hazhozszallitjak s ossze is rakjak a nagy "szagertok"!!! Juheeeee!!! :o))) A mi feladatunk "csak" annyi, hogy ebben a 7-10 napban kifessuk a mi szobankat, meg mielott meghozzak a szekrenyt, s igy szombaton mar meg is kezdtuk az ezzel kapcsoslatos munkalatokat (reszben...) Nalunk azert kellene festeni, mert tul halvanyra sikerult a szobank, amikor megcsinaltuk s mar nem tetszik, no meg jo ha most esunk neki, mintha 2 meter szeles - 2,35 m magas toloajtos szekrenyt kellene tologatnunk...
Szombaton lecipeltunk egy csomo felesleges cuccot a taroloba (mentunk vagy 5 kort le-fol...), a szamitogepasztal atkerult a masik szobaba, ahova jobban is illik es nyugisabban is lehet majd skypeozni (ha egyszer ilyesmikre is raerek...), hiszen nem nez a hatterben TV-t a zember...
Egy csomo doogot MEGTALALTUNK, amirol azt hittuk, hogy elveszett s totalis rendet tettunk a papirjaink kozott, s igy fele akkorara csokkent a "fontos" papirok szama, mert mara mar a fele nem is volt fontos... :o)))) Ugyhogy eljen a Feng shui, vegre kicsit jobban allunk rendileg...
A konyhaba (nappali reszbe) rendelt kanapenk meg nem jott meg (na erre tenyleg 1 honapot kell varni...), de ezt kulonosebben nem is banjuk, mert ugyis csak akkor lesz a garazsbol felhozva, ha kesz leszunk a szegelylecekkel es elindul a konyhabutorajtok gyartasa...
Terveink szerint junius kozepere mar ki kellene nezni valahogy... Remeljuk sikerul nagyot haladni addig!
...Rudim persze szaz fele van szakadva, nem is ertem, hogy birja, de mondjuk en is, csak en inkabb hazon (udvaron) belul, o meg azert jon-megy ezerrel, amikor jol van...
2 csonakkal keszen van, ebbol egyet lattam is, mert voltunk a nemet Fischer urnal megnezni, hogyan alkotta meg a kertben az ontozorendszert, mert anyost megkimelven a zuram is tervezi, hogy csak egy csapot kelljen a nyaron megnyitni es az jo fel ora alatt megontozzon mindent, anelkul, hogy mammer allna kint es locsolgatna minden este, amikor lemegy a nap (kockaztatva ezzel ep borfeluleteit, mivel nem titok, hogy a vizre nyaron jonnek a szunyogok is...)
Szoval a zember igyekszik keresni egy kis penzt, vallal mindent amivel megkeresik s ha egyik munkanak vege (vagy szarad egy retegnyi festek...), akkor megy a masik helyre s tenyleg szinte ki sem latszik a melobol...
Nekem itt a kertecske, eppen aktualis, hogy ossze kellene szedni a "borsot" (inkabb lobabot...) es megpucolni, lefagyasztgatni, de ezt talan majd a heten, szepen aprankent... Anyos mar ezerszer erdeklodott, hogy "mikor kezdjuk..." mintha nem tudna nelkulem elkezdeni, hiszen latja, hogy alig elek... :o( Ez a no nem valtozik mar... Egyik nap olyan sztorink volt, hogy BESZARAS!!! Ennel ertelmesebb szot nem talaltam ra... Megjottunk a butorvasarlasbol, erre a zember bement en meg kint maradtam es vegigsimogattam a macskakat, amikor megjelent O (vagyis anyos...) :o) Nehany bajvigyor elejtese utan ram nez es azt mondja: "Kerdezhetek valamit? Nem fogsz megharagudni?" Na - gondoltam - ez rosszul kezdodik... Erre azt mondja draga mammerunk: "Van esetleg valami "ujsag" nalatok?" En ertettem nagyon jol, hogy nagyszuloi szemszogbol erdeklodik, de jatszottam a hulyet: "Van hat..." (Kozben mammer mindjart elsirja magat...) en meg folytatom: "...Sok ujsag van, attol fugg, mire gondol..." Erre pontosit, hogy azert ertsuk egymast: "Hat tudod! ARRA!!!" :o) Mondom neki: "Miert? Maga mit gondol?" Erre o: "Hat, en ugy gondolom, hogy van..." es rohogcsel lazan... Na mondom, ez kesz ez a no, s kozben emlekeztetem magam, hogy turelmesnek kell maradnom, nem akadhatok ki latvanyosan, mert semmi rosszat nem akar, csak kivancsi es energiavampir... blablabla... Aztan csak annyit tudtam kinyogni, hogy: "Nem tudom, meg varom az eredmenyeket..." (Azt megsem mondhattam, hogy varjunk meg 1 hetet, hogy lassuk: megjon vagy nem...) Na, tobb se kellett mammaernak, masnap vacsoranal jon es erdeklodik megint: "Megjottek az eredmenyek?" Mondom: "Milyen eredmenyek???????" :o)))) Ekkor mar lattam, hogy teljesen osszezavartam s mast nem is valaszoltam neki, csak Rudira neztem es azt mondtam neki, hogy "anyadat nem artana egy kis turelemre nevelni, nem gondolod?", erre mammer nemtetszo keppel hazament, mi meg kuncogtunk kicsit es megbeszeltuk, hogy akarmikor is babavaro leszek, SENKI az egvilagon nem fogja megtudni a 12. het vegeig... Legalabb 3 honapig hadd legyen nyugi es csak "a mienk"! Nekem nem hianyzik, hogy anyos kiakasszon minden nap a kis ovintezkedeseivel es ovatossagi megszolalasaival, amiket mondjuk mar most is muvel neha... (Vigyazz, el ne ess! Szaritsd meg a hajad, mert megfazol!, Ne cipeld ezt, majd en leviszem, ez neked nagyon nehez! stb. s legjobb a tegnapi nap volt, amikor itt Anyak Napja volt (amit en sosem tudok elore, hogy mikor van es igy tegnap jol el is felejtettuk, de legalabb ra lehet fogni, hogy betegek vagyunk s nincs eronk semmihez...)) Szoval tegnap oregem! Felmentunk ebedelni, erre mammer jon felem kezrazasra nyujtott kezzel es kezet raz, lenyom ket puszit es azt mondja: Tudod miert gratulalok? Boldog ANYAKNAPJAT!!!!!!!!!!!!!!" Azt hittem elajulok!!! Nem tudtam, hogy rohogjek vagy akadjak ki es vonuljak haza meg ebed elott durcisan, de az utobbit nem tartottam tul jo otletnek, mert az ilyen jeleneteket mar reg rohogessel oldom meg inkabb... Ezuttal semmit sem mondtam erre... Se azt, hogy koszonom, se azt, hogy "jaj neeee! Inkabb Maganak boldog Anyaknapjat!!!" SEMMIT!!! Ha o engem koszont, mikor azt sem tudom leszek-e s mikor is ANYA, akkor en ot nem, holott o anya... Nem erdekel! Megint kezdi szivni a verem, de remelem eszreveszi magat nemsokara anelkul, hogy valoban ra kellene szolnom, hogy sok mar es alljon le!!! (Viszont ettol definitive eldontottem, hogy ha kismama leszek, majd akkor fogja megtudni, ha eszreveszi, elobb nem!!! Semmikepp! Azert az en idegeimnek is vannak hatarai...)
Hat talan itt most be is fejezem mara... Fel 8 van, ideje bekapnom egy-ket falatot reggelire es utana talan megirom, mifele forgoszel tombolt itt egyik ejjel...
Legyen szep, uj hetetek! Udv!

No comments: