Wednesday 7 July 2010

Agyat veszunk, szorfot arulunk, kalandozunk...

Hosszas tanakodas utan vegul ugy dontottunk, hogy veszunk egy agyat...
Nem mintha nem lenne jo a matrac, amin mar hosszu ideje alszunk, de valahogy megis... Haladni kell a korral, es mivel nemsokara jonnek vendegeink a masik szobaba, hat jo lesz idoben nekiallni az agy- es az uj matrac kivalasztasanak... Otletunk mar van, ugyhogy a mai delutant arra szanjuk, hogy korbefutunk nehany uzletet s szetnezunk milyen a kinalat... (Kesobb referalok...)
Ezen kivul van ket szorfdeszkank es hozzavalo "vitorlak" (windsurfinghez...), ugyhogy ha erdekel valakit az kiabaljon, mert ezeket el szeretnenk adni, mert csak a helyet foglaljak, mi nem nagyon hasznaljuk...
Az ido tovabbra is fantorpikus, ma delelott takaritottam, mert mar rafert a keglire egy kis csillogas s ugy megizzadtam, hogy hirtelen nem ertettem, hogy most jottem-e ki a tengerbol vagy mi a fene van???
Tegnap elott kis kalandban is reszunk volt... Az uj vendegek az apartmanbol ismerosok is egyben, s gondoltam elkiserem oket a nyilt tengeri strandra s kicsit ott is maradtam veluk mar reggel 8-tol! :o) Aztan az egyikuk (feeerfi!) gondolt egyet es egy szem zold matraccal nekiindult a kozelinek tuno, de abszolut nem kozeli szemkozti szigetnek - uszva, matraccal... En del korul hazajottem, mert nem birom ha ozonsugarzas eri a boromet, ellenben a sok immunis- es bator turistaval, s a harom embert a 4-bol ugy hagytam ott, hogy majd azert szoljanak be, hogy megvannak mind a 4-en ha hazaernek a strandrol... S innentol fogva en nem tudtam mi a palya, mert en otthagytam oket akkor amikor Gaborunkat tavcsovel lattuk a szemkozti szigeten setalni (szoval annyit tudtam, hogy atert bo 2 ora alatt, hullamokkal es tengeraramlattal kuszkodve...) Aztan tettem-vettem itthon, amikor egyszer csak bekopog valaki... Gabor volt az... En abszolute biztosan abban, hogy eleget tettek a keresemnek es bejelentkeztek, hogy megjottek eloszor nem is vettem az adast, hogy most mi van, de aztan amikor G. megkerdezte, hogy hol vannak a tobbiek, leesett a tantusz! :o)))
Gaborunk ugyanis visszaert a partra ugyan, de a tavoli szigetrol visszanezve mar nem tudta, hogy honnan indult, ugyhogy valahol egeszen mashol kotott ki (osszesen vagy 5 orat nem volt meg, tavcsovel sem lattak, s a baratnoje mar a rendorseget akarta felkeresni es sirt is, szoval... Ha ez velem fordult volna elo, en biztosan kinyirom a Rudit, de szerencsere neki nincs tul sok ilyen vakmero otlete mostanaban...) S itt kezdodott a meg izgibb... Fickonknak nincs mobilja, mert ott maradt a tobbiekkel a strandon a hatozsakjaban... Benne mindenkinek a szama, s igy senkit nem tudunk ertesiteni, hogy Gabor el es itthon van! Nekem megvan ugyan Agi szama, aki viszont "pillanatnyilag nem elerheto"... Ugyhogy nem maradt mas hatra, mint beulni a kocsiba, visszaautozni a messzi strandra es szolni a tobbieknek, hogy nyugalom... Gabor mar otthon van!!! A kovetkezmenyeket bizonyara viselte, de errol bovebben nem tudok nyilatkozni, mert nem voltam mar jelen... :o) Rudi azota csak ugy emlegeti, hogy: a Robinzon! :)
Aznap este Rudimmal elmentunk esti furdesre 8 korul a haz alatti obolbe... Utana Natinal kajaltunk egy Tabasco szoszos csipos pizzat aminek a fele vegetarianus volt, Rudinak... Egy egeszet ugysem gyurtunk volna le, de igy tok jol esett... Ezutan meg egy kisebb seta kovetkezett a korzon s megittunk egy Sprite-ot Agiekkal (Robinzonek nelkul...) :o) (Gondolom ertitek, hogy itt 2 parrol van szo: Agiek es Gaborek)
Tegnap nem is mentem le a beachre... Valahogy olyan gyorsan elment a nap es mar alig emlekszem, hogy mit is csinaltam... Rudi egy motort javitott az biztos s ma is ezzel folytatta, s majd kezd egy uj csonakot reparalni ami egy 10 napos melo lesz es holnap kezdodik...
Azt viszont meg megirom - foleg Piffnek es Evcsinek! -, hogy tegnap este megerdemeltuk, hogy megigyunk egy-egy sort (api csak alkoholmenteset ivott, de jo volt neki aszonygya... :o))) s hogy oocsobban kijojjunk ezt a boltban vettuk meg s vittuk magunkkal az egyik tengerzugastol hangos partszakaszra ahol sorozgettunk es neztuk a csillagos eget, mikozben a hatterben helyi elozene szolt minket is szorakoztatva... S dragaim: Ratok gondoltunk s eldontottuk, hogy " na ez is egy olyan pillanat, amit majd szeretnenk megismetelni Veletek, amikor vegre itt lesztek!!!" Soxeretettel varunk!!!
Most megyek, Rudim lezuhanyozott es mar nem motorolaj- es izzadtsagszag jellemzi, ugyhogy megyunk is agyat nezni (vagy ha csoda tortenik, akkor venni is...) :o) Amen!

No comments: