Sunday 8 August 2010

Margit neni - az "egydelutanos" potnagyim! :o)

Penteken Szilvihez latogattam, akinel itt van egy hetre a nagymamaja latogatoban.
Margit neninek hivjak es 77 eves, de olyan fitt es vitalis, hogy le a kalappal elotte! Pedig van baja, de nem panaszkodik... Az ugysem javit semmin...
Margit neni inkabb mosolyog sokat es elvezi az eletet, sut-foz az unokajanak, akit messzire sodort a Sors es furcsizik a tengerben minden nap...
Amikor en meglatogattam Oket, turos batyut sutottek Szilvivel es dios- meg kakaos csigat! :o)
Le is irtam a receptet!
Voltunk egyutt-, harmasban strandon is...
Aztan Szilvi emlitette, hogy o masnap delutanos, ami azt jelenti, hogy este 10-ig dolgozik...
S akkor jott az otlet, hogy ha mar a sajat nagyim nem jon le hozzank, hogy lassa hol elunk, hogy elunk, hat "kolcson kerem" egy delutanra Szilvi nagyijat s legalabb o sem unatkozik otthon amig az unokaja dolgozik...
Szilvi masnap munkaba indulas elott athozta hozzank, en meg sutottem almas-fahejas muffint, cappuccinoztunk, kepeket nezegettunk, kozben 2 mosasom is lement es teregetes utan elmentunk a beachre, uszkaltunk, beszelgettunk, aztan elmentunk egy setara a sziget korul, majd vissza a strandra ahol meghivtam egy jo kis olasz lasagnera a Natiekhoz... :o) Jo kis napunk volt!
Este fel 8 korul vittuk haza. O is jol erezte Magat; mindkettonket ugy megpuszilt, minta mi is az unokai lennenk... :o)
Legkozelebb szeptember elejen talalkozunk, Szilviek templomi eskuvojen... :o)
Eljen soka kedves Nagyi! :o)

No comments: