Thursday 5 August 2010

Welcome augusztus! :o)

Bekoszontott az augusztus is...
Mar augusztus 5.-e van, ami nalunk ma munkaszuneti nap, allami unnep, orulnek, hogy anno gyoztek a haboruban blablabla... Lehet, ma este mi is kicsit kimegyunk, mert biztos lesz valami nagyobb legvetelu banzaj... :o)
Bocsi, hogy eddig nem irtam, de volt ugy, hogy viharos napokat eltunk es tonkrement a gep s nem volt napokig netem, csak hebe-hoba neztem ra masoktol, aztan jottek a kotelezo e-mail megvalaszolasok, amelyeknek meg most sem jutottam a vegere, de "turelem valaszt terem!"
Volt nehany nap, amikor varosba kellett menni ugyeket intezni... Itt voltak Agiek is Tatarol, akikkel egy szep napot eltoltottem egyutt Splitben setalgatva, turistaskodva... Volt nalam Szilvim is, akivel strandolni voltunk es holnap ha szep lesz az ido megismeteljuk ezt a kis kiruccanast, csak mar a tobbiekkel egyutt, ha sikerul mindenkinek eljonnie (pl. Reni a ket kicsivel...) s most Szilvinel lesz a tali, mert itt van a nagyija Magyarorszagrol es lehet rabeszeli, hogy susson nekunk valami jo kis kelt kalacsot... :o)
Az idojaras valtozatos... Huvosebbek az ejszakak es neha esik az eso is... A tenger is hult, ahogy felkeverte a vihar s most kell megint nehany nap, hogy ujramelegedjen... Remelem mire a tesomek megjonnek, megint szupcsi lesz a viz! :o))))
Itt vannak elseje ota a nemet rokonaink is, akik minden evben jonnek... Kaptunk toluk egy nagyon elegans feher-, unnepi teritot az uj asztalra... Most mindenunk feherben pompazik! Majd Karacsonyra ki is teszem, elobb sajnalnam, mert olyan szep! :o)
Beuzemeltem a napokban a mosogatogepet is!!! Jaj: IMADOM!!! Most a mosogep mellett tenyleg o lett a legjobb baratnom!!! Tok rendes! Csak kicsit segitek neki, mig bepakolom a dolgokat, aztan szo nelkul mindent elvegez egyedul, en meg addig raerek egy setara vagy leszaladni Natiekhoz egy kis dumcsira vagy strandolni egyet... Attanulmanyoztam mindent, ami e temat erinti s mar nagyon vagom, hogy hova milyen so meg oblito kell es, hogy van olyan, hogy szolo tabletta es van olyan, ami kompakt (ebben benne van a so is meg a poharfenyesito is...) :o)))
Voltam vervetelen... :o) A sztori durva, mert rosszul lettem, de nagyon s ez nem igazan jellemzo ram, foleg nem vervetelkor, de most 4 kemcsonyi veremtol szabaditottak meg s ezt mar nem birtam... Az ajulas elotti tuneteket ugye nem kell korulirnom??? Raadasul a hulye noverkek meg csak bamultak es vartak, hogy elajulok vagy sem, mivel nem is hittek el, hogy nem vagyok jol... Rudim is csak utolag mondta, hogy falfeher voltam, nagyon megijedt o is, de nem akart engem is farasztani s mondogatni, hogy jaj de rosszul nezek ki... A noverkek azt hittek, hogy ilyen halvany a sminkem s alig birtam kinyogni, hogy nincs is rajtam puder!!! Elment a hallasom, a latasom es adios amigos! Na de ezen is tul vagyunk... Hetfon megyunk az eredmenyekert...
Kesobb aztan fajdalomdijkent kineztem (de meg nem vettem, majd hetfon!) egy nagyon szep kovacsoltvas eloszoba szettet (fogas, tukor, esernyotarto...), most erre faj a fogam... Talan hetfon meg is vesszuk, hogy mire tesomek jonnek legyen meg par ujitas...
Az agyat meg mindig nem hoztak meg, ugyhogy most mar tepem a hajam, de valoszinuleg hetfon veszunk egy felfujhato INTEX agyat es ha jelentkeznek, hogy jonnek az aggyal, megmondjuk, hogy most varnak, mig tesomek elutaznak, mert nem lesz hova letenni a felfujhato agyat, ha megjon az agy (matrac nelkul...) Matracosokat meg nem lehet elerni, mert vagy foglalt a telefon vagy nem veszik fel... Na de megoldjuk ezt is! No para!
A fugeink vegre elkezdtek erni!!! Hihetetlen mennyit kesnek iden!!! Mar van cukrom meg dzsemfixem, de sehol egy lekvarnak valo fuge! :o)))
Voltunk fogorvosnal is, rendszeres kontrollon... Egyikunknek sincs semmi javitani valoja! Juhejjj!!! Erdemes odafigyelni a fogapolasra! :o) Csak fogkovet szedtek le mindkettonkrol... :o)
Natasank augusztus 1-en 34 eves lett... Voltunk a szulinapjan... Vacsi volt meg baklava... Mi meg vittunk egy uveg jo kis hazai bort... :o) A kisfia, Manuel "mama"-nak hiv engem... Tok vicces! Van amikor naluk vagyok es jonnek enni emberek es anyanak szolit, mikozben ok tudjak, hogy a Nati az anyja, ugyhogy ugy kell jopofizni, hogy "Hihihi! En csak a "potmama" vagyok..." :o))))
Nagyjabol most elmondtam a lenyeget roviden...
Ha lesz ihletem, bovebben irok, de most mennem kell reggelizni, aztan ujra beindithatom a mosogatogepet!!! (Ugy elvezem!!!) :o)))))

No comments: