Tuesday 21 September 2010

Tartsatok velunk egy szeptemberi setara! :o)

Nem birtam ki, hogy meg ma le ne fotozzam ezeket a fantasztikusan cuki kis krokuszviragokat, ugyhogy ebed elott felkerekedtunk s elmentunk meg egy setara... :o)
Ebbol lett a kovetkezo kis album...
Nem csak krokuszokbol all; van benne sok "kekebb" kep is, a tengerrol, az osvenyrol, amelyen minden nap cirkulalunk "egeszsegugyi seta" cimszoval...
Most meghivunk Benneteket is, hogy ha van kedvetek, tartsatok velunk egy ilyen setara, ha maskepp nem, legalabb ezen a kis albumon keresztul (ha beleptetek, akkor "Diavetites" s megy magatol, nem kell kattogni):

http://picasaweb.google.hu/brmkepei/SzeptemberiSetaASzigetKorul#


(Ha nem nyitna meg rakattintos modszerrel, akkor probaljatok Copy-Paste (Kivagas-Beillesztes) modon a bongeszotokbe linkelve! Jo setat!) ♥

2 comments:

Mariann said...

Szia Mónim!
Képzeld, én is félig-meddig élő embernek köszönhetem a férjemet + a balesetének + egy sárgarépának + anyósomnak! :-) Véletlenek szerencsés összjátéka volt! .-)
Nagyon gusztát kajáltatok! Hú, az a fekete rizs... én megkóstolnám.. mert én imádom a különlegességeket, főleg amit más meg nem enne...!
A krókuszok... hát nem semmi! És ilyenkor, ősszel is nyílnak? Csodásak! És sárgák... a kedvenc színem!
Mennyi picike hal... Máté élvezné nézegetni!
Némelyik kép olyan lett, mint egy szép képeslap! Ügyes vagy! Asszem én is sétálnék mindennap, ha ilyen szép hely lenne a közelemben. (persze van, csak másmilyen.. és persze mehetnék, de én félek egyedül... meg lusta is vagyok...)
Kapribogyó bokrot még nem is láttam soha. Milyen különleges kis levélkéi vannak!
Jó volt veled sétálni! Remélem, majd élőben is összejön jövőre! :-)
Pusz :-)

Mariann said...

Marigold vagyok... de sajna átállítottam szerintem valahol valamit... azért remélem megismersz! :-)