Tuesday 12 October 2010

Kis kertunkbol jelentem 2010 oszen...


A "teli" mangold kibujt, de a pesti valtozata sajnos nem... :o( Vagy tul melyre vetettem, vagy nem volt jo a mag... Kar... Kivancsi lettem volna...


Lassan alakul a mandarin... Mindig a citrom elott erik, s mivel kevesebb van belole, hamarabb is fogy... Iden csinalunk nehany uveg mandarin lekvart is... Anyosom kapott receptet egy asszonytol...


Ez a kep mintha forditva lenne, de attol meg az ami: nehany majdnem jo mandarin a fan! :o)


A citrom meg zold... Karacsony korul lesz jo...


S ime: az idei masodik viragzas!
Citromvirag! :o)


Kis kertunket kibovitettuk a teraszunkra is... :o) Fenti kepen epp a csipkebogyokat szaritom, majd le fogom daralni es telen jo lesz hideg vizes kivonatot kesziteni teanak! (Semmikeppen sem szabad forrazni, mert odavesz a C-Vitamin! Be kell aztatni ejszakara hideg vizbe es allni hagyni, reggel leszurni, jol kinyomkodni a bogyeszokat es ihato a jo kis vitaminbomba ital!
Nem "fekete bika", de szarnyakat ad! :o)


Kaprom... Ez az elso kiserletem, hogy legyen kaprom cserepben... Ha valaki tudja, hogy ez igy tul suru-e vagy jo lesz, az legyszi szoljon!
Ra vagyok hangolva egy jo kis kapormartasra, ezert bocsatkoztam ebbe a projectbe... :o)


Ebbol pedig 3 kaspoval van... Petrezselyem...
A kakukktojas amit itt-ott lathattok kozte: csalan! Csak ugy kinott kozte, de nem, szedjuk ki, hadd nojon! Legalabb lesz hazi csalanteank is, ami nagyon jo vizhajto es meregtelenito... :o)

Hat ennyi lenne a kerti jelentes, persze a teljesseg igenye nelkul, ugyanis a rozsak is teljes pompajukban nyilnak megint, s a kaposztat, kelkaposztat, brokkolit es karfiolt meg le sem fenykepeztem, mert meg nem latszik, hogy melyik-melyik... :o)
Decemberben visszaterunk ra... :o)

No comments: