Saturday 30 October 2010

Sebgyogyito baklava...



Jelentem: a zuram mar sokkal jobban van, manko nelkul is jar (CSODA!!!) :)) s a sebe mar az elso atkotozes alkalmaval osszenott szepen, ugyhogy semmi vesz... Legkozelebb kedden kell menni kotozesre, addig meg csak ovatosan furodhet (="cicamosdasra" hasonlito modon), ami kb. igy nez ki: zuhanykabin nyitva, en fogom a serult labat valami 90 fokos szog fele alakban, hogy ne erje viz s ez a lab - hely hijan - kilog a zuhanykabinbol, roviden: "kilog a lolab!" :)))
Szerintem a masodik tepsi baklava amit tegnap sutottem nagyban hozzasegitett a Rudi gyogyulasahoz, mert amiota a multkor csinaltam egyet, azota hogy elfogyott minden nap nyaggatott, hogy sussek megint... Nem mintha ez olyan egeszseges lenne, full cukor meg dio meg fahej, citromos-edes sziruppal, tiszta orientalis, de hiaba: most az "1001 ejszaka" a slager szappanorpera errefele... :o)))) De mindent a gyogyulasert!!! :o))))
Az ido tegnap nagyon szep volt, nem is kellett pulcsi, csak egy vekonyabb hosszuujju felso... Delelott elvittem a zuram a dokihoz (en vezettem, mert o nem bir, ugyhogy nem halogathatom tovabb, pedig mennyire utalok!) :o( , delutan pedig egy lannyal setaltunk egyet amig R. aludt egyet... Itthon ugysem tudtam volna semmi hasznosat csinalni, ha csendben ajanlott lenni... :o)
Eddig egyszer jart a klimank iden futes-ugyben, kedden este 2 orat... Azota nem kellett, nincs hideg... Remelem ez meg sokaig kitart igy...
Ma be van megint borulva, esore all, pedig szeretnek lemenni a kertbe egy kis mandarint szedni, de elobb be kell fejeznem a takaritast, mert ez fontosabb, ugyanis ma vendegeket varunk ebedre - Magyarorszagrol! :o)
Szep hetveget kivanunk mindenkinek! :o) Pihenjetek ki a mult het faradalmait...

No comments: