Tuesday 28 December 2010

Havas hegyek kozott, hol a tenger hupikek... :o)))

...Tegnap nagy meglepetesben volt reszunk, amikor elutaztunk meglatogatni az egyik baratainkat a parttol eszakabbra, Sinj fele... Ok ugyanis nem csak kozos ebeddel, hanem meg egy kis hegyi kirandulassal is megleptek minket, pedig nem is sejtettuk, hogy meg havat is latni fogunk iden!!! Gyonyoru volt a taj! Hegyek, dombok, Dinara hegyseg a tavolban, Svilaja a kozelben, amelyre el is indultunk, de csak 1300 meterre jutottunk, mert sajnos eleg keson indultunk neki es hamar rank sotetedett (ami mellesleg farkasveszellyel jar ebben a vad hegyi tajban...) :o))) Annyira, de annyira sajnaltam, hogy a latvanyt nem jol adta vissza a fenykepezogep a sotet miatt, hogy ugy dontottunk, nagyon hamarosan visszamegyunk oda, nappal, idoben, hotaposoban es vekonyka-, arany szinu karacsonyi bluz helyett vastag kotott pulcsiban! :o) Azert ket hogolyot gyurtam, kesztyu nelkul is, az egyik R. fejen landolt es becsuszott a nyakaba is... Sal persze nem volt, mert minek... Ki hitte volna, hogy hirtelen -15 fokon talaljuk magunkat, HOBAN, hegyekben!? :o))) Tok jo volt!!!
...Ma 28-a van... Egsz delelott takaritottam, mostam, teregettem, vasaltam, felmostam es agynemut csereltem, mert Szenteste napja ota nem volt takaritva a lakas es mar igencsak rafert... :o)
Most zuhanyozni keszulok, aztan megyunk misere fel 5-re... Utana vendegeink jonnek Karacsonyfanezobe es sutizni... :o)
Holnap Ujevi fogadalmak osszeirasa, holnap utan pogacsasutes es 31-en Szilveszteri hazibuli egy baratunknal! :o)))))))
Nemsokara megint jelentkezem...
Mindenkinek boldog utolso 2010-es napokat...
(Megj. egyebkent a fenti video, amely a nagyaparol szol, az ezekben a hegyekben lett forgatva, ahol tegnap jartunk... Emliti is benne, hogy ahogy leneztem a Svilajarol a Peter Mezejere... Imadom ezt a helyet, egyszeruen lenyugoz mindig es az a hatartalan vegtelenseg, a sok kis osveny, ahol setalni lehet, az erintetlen taj stb. Lenyugozo!!!
A masik szam, a Dinarai szelnek szol, azt keri a ficko, hogy a szel meseljen neki a szulohelyerol, a Dinara labanal, ahol reg nem jart... Nagyon szep szam ez is! Engem "kiraz a hideg" mindig, annyira szeretem Thompson dalszovegeit... Egyebkent ebben is vannak a tegnapi kirandulasi tajunkbol reszletek... :o))

No comments: