Sunday 26 December 2010

Megnyugvas...

...Itt maradtunk, a "realitas talajan", s utolag is bocsanatot kerek mindenkitol, akinek tegnap sikerult elrontanom a boldog Karacsonyat a blogommal, de foleg a Csaladom sirdogalo tagjaitol... :o(
Ha sirassal fogyni lehetne... :o)))) Akkor most mar en is anorexias lennek... :o)
Na, de a lenyeg, hogy tuleltuk a nehezet s szegeny Rudi is megnyugodott, hogy nem o a hibas, azert mert messze lakunk... :o)))) Felvazoltunk elmeletben minden egyeb lehetoseget, hogy kozelebb legyunk, de valahogy semmi sem tul realis, mert valami mindig akadal vagy hianyzik belole, s vegul is meg kell ertenem, hogy itt a helyem... Itt a ferjem es nemsokara itt lesz az un. nuklearis csaladom is... (Luca napjan irtam 13 tok egyforma papirra 13 kivansagot, es abbol minden nap egyet kidobtam (anelkul, hogy lattam volna mit huztam ki aznap s mi kerult a sloziba!!!) Igy becsulettel kidobaltam az utolsoig s lam mi lett az utolso papiron??? Nem, nem laptop, nem is szobabicikli, nem is uj auto, s nem is Ausztralia vagy egyeb okorsegek, amiket felsoroltam, hanem "Problemamentes terhesseg es konnyu szules!" :o)))) Mer' ha csak ugy siman rairom, hogy "gyerek", akkor lehet, hogy majd minden nap idejar "boldogitani" valami neveletlen szomszedgyerek akit nem lehet finoman hazakuldeni, mert nem ert a szep szobol, ugyhogy ezzel nem kockaztattam, de igy mar sokkal nagyobb az eselye, hogy a fent emlitett cetlire irt sor talan tenyleg 100% velunk kapcsolatos! Ezen leszunk! 2011 legyen a baba eve!!! :o)
Mas: a tegnapi pszichiatriai kezelesre szorulo jeleneteim utan Rudi ugy dontott, hogy a 30. szuletesnapomat otthon toltjuk!!! Ott szulettem, hat helyenvalo ott betoltenem a 30. szulinapom, nem? S ha mar egyszer hazamegyunk, akkor en nem csak a szokasos csaladi bulit akarom, hanem mohon: tobbet!!! :o) Egy igazi kirandulast kettesben a zurammal, hogy vegre ne csak latogatasokbol alljon minden magyarorszagi ut, s meg legalabb 2 szulinapot ugyanakkor es ugyanott, nehany nap elteressel egyszer egyik barati korommel, s egyszer egy masikkal! Nem tul nagy igeny, nem? Talan az egyik lehetne az uj thermal SPA-ban, hogy kulonleges legyen... Na, de errol majd most raerek gondolkodni... :o)
Ma elutazunk ebed utan es csak keso este jovunk meg... Oda megyunk, ahova minden ev vege fele szoktunk s ahol tavaly a karacsonyfat vettuk... Na, ki az aki kitalalja? :o) Seta, vacsi, templom lesz a program, de foleg a "tunjunk el INNEN egy idore!" c. motto vezerel! :o)
Mindenkinek tovabbi boldog unneplest es minden Istvannak, Pityunak, Piffnek es Pistinek (hugomenak, Hajaskaenak, Tothekenak stb.) nagyon boldog nevnapot kivanunk!

No comments: