Friday 10 December 2010

Megunnepeltuk Ferjecsket! :o)

Hat tulvagyunk rajta... A zuram tegnap belelepett a harmincnyolcadikba, s ezuton koszoni mindenkinek a jokivansagaradatot (rajtam keresztul...) Itt egy mosoly Tole - kezdetnek! :o) A tortabol meg egy szelet maradt, azt majd kisorsoljuk! :) Egyebkent minden oke, a szulinap nyugiban lezajlott... Ebedelni anyukanal voltunk az emeleten, en vittem a Nutellas tortat, aztan egesz delutan pakkokat csomagoltam Magyarorszagra... A vegere mar annyira belejottem, hogy gondoltam, feladnek egy hirdetest, hogy "Karacsonyi ajandekokat csomagolok es postazasrakesz allapotba keszitek jo penzer'!" :) Estere viszont el kellett keszulnom, kicsit csinibe bocsatkoztam, mert a jelszo ujabban sajnos az "uccse megyunk nagyon sehova..." lehangoloan hangzo folyamatos jelen ideju mondat, s ebbol egyenesen kovetkezik az, amiert meg otthon is kicsipunk kicsit, ha van valami alkalom... S bizony egy szulinap, ami raadasul a zurame, az igenis ALKALOM! :o) (Mingya' dobok par kepet is...) Szoval estere vacsira jott egy majdnem szomszed hazaspar plusz egy kolokgyerek, s elokerult meg a Mikulassapi is amelyben tok vitzes kepek keszultek, de most ezekkel nem farasztok senkit inkabb... :o))) A lenyeg roviden es tomoren, hogy a zuram jol van, tulelte (pedig valamilyen oknal fogva nem is szereti a szulinapjat unnepelni...), s ma is ennek mellekhatasaitol szenvedunk, pedig nem is ittunk egy csepp alkoholt sem! Hoppa! :o) Viszont este fel 11-kor mentek el a vendegek, s mi reggel fel 7-kor keltunk, mert ma egesz napos inteznivaloink voltak a varosban... :o( Faj a hatam, brutalisan... A tegnapi keszulodestol, pakkok csomagolasatol, mai loholastol, a fejem is fajdogal a sok embertol, a rengeteg autokazastol es most mindjart letusolok, fozok egy "hegyi" teat es be is bujok az agyba... Ma nagyon hideg van! Harisnyat is vettem a naci ala, annyira! :o( Benn meg nem nyomtuk meg az "ON" gombot a legkondi taviranyitojan, de mindjart fel 8 es indul az esti futesszezon 10-ig... :o))
Vasarnap lesz Splitben a lengyelek Karacsonya... Erre keszulunk, ha ez a mai kifaradas addigra elmulik... Nagyon szeretnek elmenni ide, megismerkedni a helyi lengyelekkel es megelni egy lengyel "Szentestet"... Lesz musor, vacsi, Telapo, dumcsi, zagrabi Lengyel Konzulatus is lejon es jonnek a helyi fejesek megtisztelni, hogy ennyi Polak lakik errefele is... :o)
Jovo heten magyaros tali nalunk... Pentek helyett csutortokon... Egy kis musorvaltozas tortent, de remelem igy most mar mindenkinek megfelel! :o) Erre keszulodom hetfotol... A zuramnak is lesz ebben a szervezesi feladata, mert ha csak szoban kerem (oszerinte: "utasitom!", pedig nem is!) valamire, abbol vegul semmi nem lesz, max. akkor ha en csinalom meg, ezert irok neki egy listat azokbol a feladatokbol, amikert o a felelos ezzel a kis Xmas Partyval kapcsolatban... Ma beszereztem a visszalevo alapanyagokat es kaptam a LIDL-ben a szivem altal vagyott 25 darabos sutiformakbol!!! Nem is gondoltam, hogy meg lesz belole!!! Ugy latszik nincsenek annyira oda a zemberek a sutikinyomogatasert, de en nagyon be vagyok ra indulva, csak nem tudom ki fogja megenni, mivel en ugye "felig" fogyozom, Rudi kandidara gyanakszik onmagan belul elszaporodni (mert reg volt mar valami baja, most ugy tunik lassan kell neki egy kis "aramszunet"...) :o))), a pakkokat pedig ma reggel feladtuk az otthoniaknak, ugyhogy nem is tudom... Talan majd jovore... De ugysem birom ki, hogy ki ne probaljam, csak egy kicsit legalabb! :o)
Mara ennyi... Muszaj lefekudnom, nem birom mar hatizommal....aggyal....kezzel... - semmivel! :o(

1 comment:

Age said...

Húúúúú Mónim, milyen vékony vagy. szuper!!!!!!!!!!!!