Saturday 11 December 2010

Prezentacio aprosutikbol 2. resz

...Belejottem! :o) Ahogy megvettem a LIDL-ben a 25 db-os sutizos keszletet (amire egyebkent ra van irva, hogy 7+, tehat en mar nyugodtan hasznalhatom... :o))) kedvem tamadt kiprobalni nehany receptet! (Belehuztam, de a kikevert tesztakbol egy ciponyi meg a hutoben fekszik (holnapig), mert hogy azt ma mar ki nem nyujtom az tuti!!!) Ma eleget dolgoztam! :o) Reggel ota sutok! :o) Legyartottam egy dupla adag csokis tallert (errol most nincs kep, mert mar lattatok es akinek "szerencseje van" (hihihi...), ahogy nemsokara bekopogtat a Telapam ( ertsd: apukam (vagy anyukam...) es kap belole izelitot is... Sajnos masikbol nem, mert gyorsan kellett sokat gyartanom, hogy idoben odaerjenek a meglepijeim, ahova szantam, ergo: csak csokis taller van, tobbi aprosuti: csak kepen! :o( Igerem, jovore - ha lesz egyaltalan idom ilyenekre... - figyelmesebb leszek!
Szoval amit ma sutottem a csokis talleron kivul: almas retes (ezt kenyszerbol, mert a fagyasztomban kellett hely, ugyhogy ki kellett belole vennem 3 zacsi almat, es ez alkalombol estere vendegeket hivtam, hogy segitsenek retesrt pusztitani, mer' nekem ugye ma VIZNAPOM van (ami abbol all, hogy egesz nap teazom...) :o)
Na most mondjam vagy mutassam??? :o))))
Inkabb mutatom:
Az asztalon - amirol el nem mondhato, hogy ma itt fahejas csillagokat is gyurtam es "nyomtattam" - megtekintheto az almas retes es egy kis izelito fahejas csillagbol es Sacher kekszbol... :o)

No comments: