Saturday 25 December 2010

Udv mindenkinek, aki messze van tolunk... :o(

...Meg egy maganyos Karacsony... Hiaba van itt a ferjem meg az o szulei, de nekem akkor is tul csendes es eleg maganyos igy minden eddigi Karacsony... Nem akarok lehangolo lenni, amikor mindenkinek azt kivantam, hogy legyen boldog a Karacsonya, de ez akkor sem az igazi igy, a sajat Csaladom nelkul... R. megigerte, hogy jovore ha nyakig ero ho van, akkor is megyunk haza Karacsonyra!!! En meg egy ilyet nem akarok! Anyosom pedig ne szineszkedjen nekem, hogy jaj de szomoru, hogy egy hetre elutazunk, hanem inkabb orulhet, hogy nem ott elunk es egy hetre jovunk csak ide! Akkor lehetne ra oka, de igy hagyjon beken! Mar mondtam neki, hogy jovore nem kell aggodni, hogy leegetjuk a hazat a karacsonyfaegokkel, mert itt sem leszunk, s igy fat sem diszitunk majd itt!
...A Szentestenk szep volt, kettesben toltottuk... Mindjart fenn lesznek a kepek is a szokasos helyukon, de biztos ugysem lesz senkinek ideje ra, hogy egyaltalan megnezze, ami tok jo... Jo, mert azt jelenti, hogy zajlik mindenhol a boldog Karacsony es valoszinuleg mindnyajan a Csaladjaitokkal vagytok, vidamsagban, pompas - hangos - lakomaban! :o)
Mi delben felmegyunk az emeletre, anyoseknal ebedelunk... Semmi kulonos nincs benne, s erosen gyanitom, hogy a tegnapi rozsaszinu (husveti tojasos!) terito is ugyanugy ott lesz az asztalon, s tudom, hogy anyosek melegitoben lesznek... :o( Iden mi sem oltozunk mar fel szepen ma, amikor hozzajuk megyunk ebedre. Minek? Kinek? Ugysem erzik a lenyeget... :o(
Bocs, hogy ilyen depisen irok, de kozben eppen sirok reggel ota s 3*2 mg nyugtato van bennem, mert reggel nagyon kiborultam... R-nak sirok, hogy menjunk haza... Talan meg odaerunk holnapig, hiszen holnap van a nagy csaladi ebed a mamaeknal, de nem akar menni... Azt mondja nincs kedve... :o( Ha en akarok, menjek egyedul, busszal... De az ugy nem az igazi... En nem akarok busszal zotyogni 10 oranal tobbet, amikor autoval 7 ora alatt otthon lennenk... Mondtam is, hogy semmi egyeb koltsegunk nem lesz, mert sehova nem mozdulnank, csak 3-4-5 napot OTTHON lennenk! Mi lehetnenk mindenkinek a Karacsonyi meglepetes! Elkepzelem ahogy orulnenek, de itt meg is all az almom, es megint sirok, mert tudom: ugysem megyunk...
...Aztan arra gondolok, hogy iden meg elnek a nagyszuleink, s mi van ha jovore mar nem? Hiaba igeri, hogy jovore megyunk, talan keso lehet... :o((( Ne hari, hogy ilyeneket irok, de tenyleg eleg nehez ez a Karacsony nekem mindig, de iden foleg... :o(
Titokban azt remelem, hogy mindjart idejon a szobaba es mosolyogva kozli, hogy: "Pakolj, ebed utan indulunk!" - ez lenne a legszebb Karacsonyi ajandek, amit valaha kaptam!!! Istenem, tudsz Te csodat muvelni vagy nekem ez a keresztem es hosiesen kell cipelnem, meg akkor is, ha nagyon nehez neha... :o(((
Meg a R-val kozos karacsonyi kepeink sem sikerulnek... Mivel automatiusan beallitjuk a gepet, hogy egyedul fenykepezzen, de igy mind homalyosra sikeredik... :o(
Otthon ez nem lenne gond, hogy nincs aki csinaljon rolunk egy kozos kepet, sot!
Na, de eleg ebbol...
Mindenkinek tovabbi BOLDOG KARACSONYT kivanok es ha esetleg van idotok, nezzetek meg milyen szep volt a Szentestenk... Sok energiat fektettem bele, nem keves vitaval jart, amikor neha segitseget igenyeltem a hazastarsamtol, de megerte, mert tenyleg szep volt...
Kepek:
http://picasaweb.google.com/brmkepei/Szenteste2010#

No comments: