Sunday 27 February 2011

Konyhazo pasasok s muveik...


Foproba! :o)
Festes elott azert felszereltek, hogy lassuk, hogyan "figural"! :o)))

Szine megegyezik majd azzal a paliszanderrel, ami a korotte levo keret, amit majdnem mindenhova felszereltek a mult heten...


Kate (hattal) gnocchit gyur, a fiuk erosen gondolkoznak... Jol lathato a lenti "lyukak" kereteinek szine...

Rudolf mester es a rengeteg melot latott csikos pulcsija! Ha vege mindennek, en komolyan bekereteztetem ezt a felsot es kirakom a muhelyben! :o)))
Hiszen vegigkiserte sokeves lakasfelujitasunkat...


Itt a rumlin kivul jol latszik, hogy pumpkin soup (sutotok leves!) volt ebedre gnocchi elott...
Tokot Splitben talaltam a piacon, pedig mar azt hittem keso van, ugy megorultem, amikor meglattam!!!
No es latszik az ablak alatti resz, ami nyitott marad, de csak a kozepso, a polcos...


Proba - szerencse! :o)


Csao lanyok, csak szorgalmasan!!! :o)))
Ti is - mazlistak, akik a perzselo napsutesben dolgozhattok ott kinn!!!
(Ezek tegnapi kepek: februar 26.) :o)

A fonok!
A somen (= showman)!
Az asztalos-muvesz-szakacs-tetovalo magyar szarmazasu helyi haversrac! :o))))


Rudi, a jobb keze! :o))


Nemsokara keeeeesz lesz a konyhaaaaaammm!!! Juhejjjj!!! :o))))

No comments: