Monday 28 February 2011

Rogtonzott szulinapi osszejovetel...

...Nem terveztem, nem akartam, nem hittem, hogy meg tudom csinalni meg igy is, hogy nincsenek most olyan korulmenyeim, hogy nagyon keszuljek valami finomsagokkal, mert a konyham meg szanaszejjel all, de azert osszeszedtem a maradek eromet es hirtelen felindulasbol eloszor meghivtam a kozeli lanyokat es fiukat egy kis szulinapi zsurra, s csak utana kezdtem el gondolkodni, hogy mivel is fogadjam oket??? :o))) Nem keszultem ezuttal hetekig, mint a karacsonyi buli elott, ugyhogy kevesebbet faradtam el, de igy is sikerult egy jot beszelgetnunk s amint fel szemmel lattuk: a ferjeinknek is! :) 4 lany - 4 ferj + 2 csemete tette szinesse a tegnapi utolagos szulinapom, ugyhogy mindenki tudott mindenkivel beszelgetni is es volt eleg kaja is... Csak a sutit banom, hogy nem volt idom es erom (es helyem!) elkesziteni, igy amit en csinaltam az a turos-mandarinos piskota volt, a tobbi ragcsalni valot pedig vettuk vasarnap delelott, az utolso pillanatban, ugyhogy tobb volt a party mix, mint a hazi jellegu vendegvaro edessegek, de ezuttal igy jott ossze...
Anyosom elokeszitette es figyelemmel tartotta a sult polipokat, amikhez en pucoltam meg a krumplit, majd a fo etkezes utan 1,5 oraval kb. a zuram hozta a 3 megrendelt pizzat is Natiektol, akik "de jo, hogy vannak, mert veszhelyzetben mindig tudunk gyorsan keves erovel kajat szerezni!" :o)))
Aniek csak kesobb erkeztek, de azert veluk is sikerult egy jot beszelgetni...
A gyerekek feldobtak a hangulatot vegtelen szeretetukkel, a kisbaba az allando mosolygasaval, ugyhogy szines volt a delutan! :o)
Reni keszitett szulinapomra egy albumot, amelyben megcimkezve es idorendi sorrendben helyezte el a kepeket, a megismerkedesunk napjatol egeszen a februari villamlatogatasunkig, amikor Venci lovagolt es felvettem videora... :o) Nagyon orultem neki! Igazi emlek-ajandek! Melle kaptam viragot, narciszokat, amelyeket Vencikem egesz uton a kezeben szorongatott, meg alvas kozben is! :o) Edes volt nagyon, amikor megerkeztek, mindket gyerek aludt az autoban, ugyhogy ezt az aranyossagot meg sajat szememmel is lattam!
...Bar szulinapi tortam iden nem volt, de Reni kenyszeritett, hogy muszaj elfujnom gyertyat, ugyhogy felmentem es hoztam le egy gyertyat, amit beallitottunk a pizzas kartonba es amikor a vendegeim elenekeltek a "Boldog szuuuliinaaaapooooooot!" , utana kivantam es elfujtam! :o))) Errol lathato illusztracio is... Rudi fotozta! :)
...Anitaektol hazi lekvart kaptam es Milka bonbont, Szilviek tegnap egy uveg Chardonnay-t hoztak ami jol is jott a poliphoz s par napja amikor en voltam Naluk (Szilvieknel) gyertyatartot kaptam meg igazi angliai kezkremet! :o)
Minden jo volt ugy ahogy volt, s ha valakinek megsem, az vessen magara! Bulizni tudni kell! :o)))

No comments: