Sunday 6 March 2011

Retro-party! :)

...Tegnap csaptunk egy gorbe estet, pontosabban retro buliba mentunk Bettyhez, ahol osszejottunk jo nehanyan magyar csajok s 3 dalmat ferjunk is szinesitette a hangulatot... :)
Volt nagy dinom-danom, kaja-pia, tanc es rohoges... Kicsit beszelgettunk, kicsit fenykepezkedtunk, de mindenki jol erezte magat!
A 60-70-80-as eveket probaltuk oltozetunkkel visszaidezni, ki-ki amely korszakhoz kedve (s ruhaja...) volt... En nem tudtam semmi osdit szerezni, ami ram is ment volna, igy a 80-as evek farmerdivatjat (also labszar kicsit felhajtva...) es a buggyos bluzos korszakot kovettem Samantha Foxos hajjal, ami ut kozben a magas paratartalom miatt lelapult, ugyhogy semmi sem latszott belole, hajlakkom meg nem volt otthon... :(
A zuramra raadtam a legoregebb pulcsijat es ragaszkodtam a bokajanal kivillano FEHER zoknihoz, s hajat sem vagtunk neki jo ideje, hogy jo nagy es suru haju legyen, oldalt Elvis-es pajesszal... :)))
Ez alkalomra muffint sutottem es kokuszkockat, Szilvi varga-belest hozott, ami nekem nagyon izlett, ugyhogy reciert meg "visszamegyek" es volt sok mas finomsag is, ahogy az a kepeken is latszik, foleg Aniko hagymas pogacsaja izlett nagyon es a Zsuzsi franciasalija!!!
A lanyok nagyon kitettek magukert, jo sok energiat belefektettek a buliba is es a keszulodesbe is... Sajnalom, hogy nem tudtam regebbi ruhakat szerezni, szivesen kitettem volna en is jobban magamert... :( No, majd legkozelebb! :)))
Most mast nem is irok... Inkabb fellokok par kepet! :)

No comments: