Monday 16 May 2011

Masodik majusi beszamolom...

Bocsi, hogy ennyi ideje nem jelentkeztem, de valahogy olyan ritan nyitom meg mostanaban ezt az oldalt... Inkabb ertelmesebb dolgokkal foglalkozom, de jo tudni, hogy hianyoztunk es vannak akik varjak, hogy irjak mar... :o))
Tul vagyunk az Anyak Napjan, kozben itt is volt Anyak Napja majus 8-an, amirol majdnem lekestunk, mert csak delutan jutott eszunkbe, anyos meg nem mondta, en meg honnan tudjam, de most megjegyzem, bar nem biztos, hogy a majus 8 a megfhatarozo, lehetseges, hogy majus 2. vasarnapja a helyi anyaknapja... Huhhh, tovabbra sem tudom...
Viszont bepotoltuk! Anyosomnak vettem egy erdekes szappant meg egy konyhai alatet szettet, ami illik is a teritoihez, mert a regi mar ezer eves es teljesen kopott volt... Nem tudtam mi masnak orulne, hat igy ezt vettem es orult is... :)
Aztan munkak folynak: tobbnyire hazon kivul a zuramnak, de ha tehetem en is megyek vele, vagyis arra amerre o dolgozik, hogy a kozeli parton setaljak a napsutesben, vagy olvasok a teraszon vagy elmegyek valakihez latogatoba, kavezni, beszelgetni...
Szilvivel az olaszozas lassan abbamarad, mert o dolgozik, en meg nem erek ra akkor amikor heti 1 szabadnapja van, ugyhogy onalloan folytatjuk tovabb...
Keszulunk megint orvoshoz majus 23-an, voltunk is fogorvosnal (nekem egyet tomtek, Rudinak semmi baja!), s holnap fel 1-re kell mennem fogkovet leszedetni...
Szombaton lesz aposom szuletesnapja es aznap vacsorara meg vagyunk hivva Kate-ekhez, mert az o szulinapjat is aznap unnepeljuk, bar 23-an lesz... Itt Indiai lesz az est temaja, vagyis szarikban, gopi dressben leszunk, indiai kaja lesz es indiai zene... Gondolom be lesz minden fustolozve... Meglatjuk... :o) Majd fotozok, ha el nem felejtek gepet vinni!
Nemreg atszortiroztam a konyvespolcomat is, kiszelektaltam azokat a konyveket, amelyekre mar nincs szuksegem es szeretnek rajtuk tuladni, ugyhogy elso korben a helyi magyaroknak kinaltam fel, majd ha nem ker senki, akkor nyaron megprobalok hazi bolhapiac kereteben megszabadulni toluk es egyeb nemhasznalatos dolgoktol... Ilyenkor eszembe jutnak a Nemet nyarak, amikor sokat csavarogtam a Flohmarkt-okon, ahol nem volt amit ne arultak volna! Kar, hogy felenk nincs ilyen es nincs garazs-sale sem, mennyi mindentol meg lehetne szabadulni par garasert cserebe...
Nem tudom mit is irjak meg... Idonk szep, neha borus, de azert jo... Ferjemnek itthagytak egy motorcsonakot Belgak, hogy nezzen ra idonkent nyarig, amig ujra jonnek, juliusban, s megengedtek, hogy idonkent elvigye a feleseget egy kis strandolasra valahova... No, erre eddig meg nem kerult sor, egyeb fontosabb dolgok miatt, de remelem nemsokara beszamolhatok arrol is, hogy voltunk valahol... Mostanaban ugyanis nem jarunk sehova...
Jovo honapban ossze fogunk hazasodni templomban is... Ezt mar ezer eve tervbe vettuk, de ha mindig valami miatt nem alkalmas, akkor sosem kerul ra sor... Nem lesz lagzi, csak egy gyors IGEN, penz hijan meg csak oltonyt meg cipot sem veszunk a volegenynek, de meg nekem sem lesz extra menyasszonyi ruham... Talan valami elegansabb darabot elokotrok a szekrenybol arra a fel orara... :) Hogy mikor pontosan azt meg nem tudom, meg egyeztetni kell a tanukkal meg a pappal, de valoszinuleg junius honapban, mert akkor meg elegge raerosen vagyunk es remeljuk a magyarorszagi csaladom is ideer ez alkalombol...
Kesobb bovebben...
Most varnak ram a skypeon! Udv mindenkinek!

No comments: